پیارم خبر- فرماندار و مسئولین ،مردم شهرستان حاجی آباد در مسجد جامع بعد از نماز مغرب و عشاء با سر دادن شعار الله اکبر و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ،(لبیک یا رسول‌الله)اعتراض خود را در رابطه توهین به پیامبر اعظم به گوش جهانیان رساندند. به گزارش خبر نگار ...

پیارم خبر- فرماندار و مسئولین ،مردم شهرستان حاجی آباد در مسجد جامع بعد از نماز مغرب و عشاء با سر دادن شعار الله اکبر و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ،(لبیک یا رسول‌الله)اعتراض خود را در رابطه توهین به پیامبر اعظم به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبر نگار پیارم،حجت الاسلام فوادیان رئیس مرکز تبلیغات حاجی آباد در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایت آمریکا، در رابطه با پیامبر اکرم(ص) سخنانی را ایراد فرمودند و اظهار داشت: توهین به پیامبر اکرم توهین به همه پیامبران است.

وی در ادامه بیان داشت: اگر ما نسبت به این فیلم توهین آمیز واکنشی نشان ندهیم در آخرت شرمنده همه ادیان اللهی به ویژه پیامبر اکرم(ص) خواهیم بود و این جنایت کار یعنی آمریکا باید بداند ما با جان و مال خود و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از پیامبر (ص) استفاده می کنیم نمی گزاریم این شیطان به خواسته های نفسانی خود دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: روی سخن من به کشورهای عربی است چرا ساکت نشسته اید اگر آن روزی که قرآن ما را آتش زدند کشورهای عربی بپا می خواستند امروز به کسی جرعت نمی کرد به پیامبر توهین کند. شما شیخان عرب که خود را خادم الحرمین می دانید چرا ساکت نشسته اید پس شما خادم الحرمین نیستید شما خائن الحرمین هستید.

وی در پایان عنوان کرد: هدف آمریکا از این کار را اختلاف انداختن در بین ادیان است، نظام سلطه و استکبار تلاش می‌کرد با این اقدام میان مسلمانان تفرقه بیاندازد و افکار خود را توسط حکومت‌های استکباری و وابسته در جامعه مسلمانان پخش کند» افزود: به لطف الهی دیدیم که در دنیا چه اتفاقی رخ داد و همه‌ در برابر این جنایت موضع گرفتند، این نشان می‌دهد که مسلمانان هویت خود را بازیافتند و امروز فریاد آنها خصومت با استبداد داخلی و استکبار خارجی و مطالبه اسلام‌خواهی و قرآن است که این موضوع را در موضع‌گیر‌ی‌های مردم مسلمان می‌بینیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1876

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.