رسانه های وابسته به گروهک تروریستی منافقین از دیدار عزام الاحمد معاون نخست وزیر دولت وحدت ملی فلسطین ورئیس فراکسیون فتح با مریم رجوی خبر دادند. به گزارش پیارم به نقل از جام سیاسی ، عزام الاحمد رییس فراکسیون فتح در پارلمان فلسطین، نایب نخست وزیر در دولت ائتلافی فلسطین، در رأس یک هیات فلسطینی ...

رسانه های وابسته به گروهک تروریستی منافقین از دیدار عزام الاحمد معاون نخست وزیر دولت وحدت ملی فلسطین ورئیس فراکسیون فتح با مریم رجوی خبر دادند.


به گزارش پیارم به نقل از جام سیاسی ، عزام الاحمد رییس فراکسیون فتح در پارلمان فلسطین، نایب نخست وزیر در دولت ائتلافی فلسطین، در رأس یک هیات فلسطینی با مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در محل زندگی وی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار عزام الاحمد تبریکات سازمان متبوع خود را با عنوان “مقاومت فلسطین” _ که البته سالهاست از “مقاومت” چیزی جز اسم برای این سازمان باقی نمانده است_ به مناسبت حذف  نام گروهک تروریستی منافقین  از سوی آمریکا به رجوی ابراز کرد و گفت: ما خود را در این پیروزی بزرگ با شما سهیم میدانیم. این دستاورد بزرگی است که مرهون مبارزه و کارزار پیگیر مقاومت ایران و یک نمونه منحصر بفرد و تجربهای آموزنده است که چگونه یک مقاومت مستقل، با اتکا به تواناییها و امکانات خودش توانسته است با غلبه بر تعادل قوای موجود آنچه را که ناشدنی بنظر میرسید محقق کند.”
این عضو ارشد فتح ادامه داد: آثار تجربه پیروزمند شما فقط به  مجاهدین و مقاومت ایران محدود نمیماند و الگویی برای همه جنبشهای اصیل مقاومت خواهد بود. “
رسانه های گروهک تروریستی منافقین ادامه دادند: “آقای عزام الاحمد با یادآوری ۴دهه روابط مجاهدین خلق ایران با فتح و مقاومت فلسطین  و با تأکید بر همبستگی و استمرار حمایتهای بار مردم و مقاومت و دولت فلسطین از مقاومت ایران، بویژه مجاهدان اشرف و لیبرتی، جنایات سرکوبگرانه علیه آنان را محکوم کرد. “

لازم به ذکر است جنبش فتح که در حال حاضر مانند گروهک مناففین تحت حمایت کامل امریکا و همچنین اسراییل قرار دارد،  ایده بنیادینش اینست که فلسطینیان بایستی خودشان امر آزادسازی سرزمین‌های فلسطینی‌را به دست گیرند ، لذا این جنبش در سال ۱۹۵۹ توسط یاسر عرفات و خلیل الوزیر (ابوجهاد) با هدف آزادی فلسطین از سیطره اسرائیل از طریق مبارزات چریکی بنیان‌گذاری شد.
اما در حال حاضر و بیشتر پس از مرگ مشکوک یاسر عرفات و روی کار آمدن محمود عباس و همچنین فساد گسترده در میان اعضای جنبش فتح، عملا این سازمان برخلاف اهداف بنیادین خود حرکت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1875

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.