پیارم خبر: همایش زنان ایثارگر  با حضور مولا پرست یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان ،خانواده های جانباز و ایثارگران  در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، آقای مولاپرست ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ ...

پیارم خبر: همایش زنان ایثارگر  با حضور مولا پرست یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان ،خانواده های جانباز و ایثارگران  در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، آقای مولاپرست ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و فرمودند ما امیدوارم که بتوانیم یاد و خاطره این شهیدان به نسل های آینده انتقال بدهیم .

ایشان در ادامه بیان داشت: پیروزی ما در جنگ تحمیلی با همکاری آهاد مردم و با تدبیر رهبر کبیر انفلاب اسلامی صورت گرفت و گر نه ما بدون همکاری مردم و رهبری آگاه به پیروزی نمی رسیدیم.

ایشان در ادامه به ویژگی های زنان جامعه اسلامی در دفاع مقدس اشاره نمود و افزودند:یکی از ویژگی زنان جامعه اسلامی خصوصا درعرصه دفاع مقدس ، ایثارگری انان در جامعه می باشد. بطوریکه آمار زنان رزمنده و شهید دفاع مقدس مبین این نکته است که در عرصه دفاع مقدس زنان جامعه اسلامی به بحث کمک در پشت جبهه ها اکتفا نکرده بلکه پا به پای مردان عزیز ما به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

وی در ادامه افزود: زنان در جنگ تحمیلی در کنار مردان چه در سنگر و چه در پشت سنگر نقش ماندگار و موثری داشتند و حضور زنده ،توانمند زنان در عرصه های مختلف بعد از انقلاب چشم گیر است چرا که به گفته مقام معظم رهبری این زنان بودند که انقلاب را در مراحل مختلف حفظ کردند و این نشان از اهمیت موضوع است.

ایشان نقش زنان را در عرصه درمان و مداوا بیان نمود و افزود: زنان جامعه اسلامی نه تنها در عرصه درمان و مداوای در زمان جبهه و جنگ بلکه امروز نیز در حفظ ارزشهای دفاع مقدس که یکی از آنها در بحث هویت دینی ما در عرصه های متفاوت است ، پیشتازند.

مولا پرست در پایان :ما باید شهدا را شناسایی و به مردم معرفی کنیم و ایشان بحث را با پرسش و پاسخ به پایان رساند.

همچنین در پایان این مراسم ، از بانوان ایثارگر شهرستان حاجی آباد تقدیر و تشکر  با اهدا لوح ، تقدیر شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1855

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.