فحشا ایده آل دختران آمریکایی! فاکس نیوز خبر داده است که فحشا به پدیده ای قابل قبول در جامعه آمریکا و حتی یک هدف آرمانی برای زنان این کشور تبدیل شده است. فاکس نیوز نوشت: فحشا در حال تبدیل شدن به یک ایده آل و ارزش جدید برای دختران آمریکایی است و زنان در این ...

فحشا ایده آل دختران آمریکایی!

فاکس نیوز خبر داده است که فحشا به پدیده ای قابل قبول در جامعه آمریکا و حتی یک هدف آرمانی برای زنان این کشور تبدیل شده است. فاکس نیوز نوشت: فحشا در حال تبدیل شدن به یک ایده آل و ارزش جدید برای دختران آمریکایی است و زنان در این خصوص مسئول هستند. در حالی که رشد تحصیلات در زنان آمریکایی بیش از مردان است و به ازای هر دو مرد فارغ التحصیل از دانشگاه، سه زن از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند؛ اما نمی توانند تشخیص دهند که فروافتادن به ورطه فحشا تا چه حد خطرناک است.

آتش به انبار باروت

نشریه وابسته به واتیکان انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام را تقبیح کرد. نشریه «اوسرواتور رومانو»، وابسته به واتیکان، انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) در هفته نامه فرانسوی «شارلی هبدو» را کاری قابل بحث دانست که در واقع آتش انداختن به انبار باروت است.

می خواهیم همه را غافلگیر کنیم!

قدرت الله علیخانی، مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد برنامه آتی اصلاح طلبان برای انتخابات اظهار داشت: آن طور که من اطلاع پیدا کرده ام ظاهراً آقای «عارف» از حضور در انتخابات منصرف شده است. وی در پاسخ به اینکه دلیل این تصمیم چیست، گفت: ایشان شخصیت محترمی است و خودشان این تصمیم را گرفته اند و تا جایی که از دوستان مطلع پرسیده ام از حضور در انتخابات منصرف شده اند. وی گفت: کسی را وارد صحنه می کنیم که اولاً نظام قبولش داشته باشد و از فیلتر شورای نگهبان هم بتواند بگذرد. علیخانی در پاسخ به اینکه فرد مورد نظر وابسته به کدام طیف اصلاح طلبان است، تصریح کرد: فردی می آید که۸۰ درصد اصلاح طلبان قبولش داشته باشند یک باره دیدید همه را غافلگیر کردیم و حتی اصولگرا ها را شکست دادیم.

حضور نظامی با کمک فکری متفاوت است

مسئول روابط عمومی سپاه با تقدیر از رسانه هایی که نشست خبری فرمانده سپاه را پوشش خبری دادند، تحریف بخشی از سخنان سرلشکر جعفری در رسانه های بیگانه را تقبیح کرد. سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه، پیرامون تحریف بخشی از سخنان سرلشکر جعفری در خصوص «بازار سکه و ارز» و «حضور نیروهای قدس در سوریه» تصریح کرد: آنچه در نشست مذکور توسط سردار جعفری مطرح شد عبارت از این بود که «نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گذشته با هدف حمایت از ملت های مسلمان و نیز شرایط خاصی که لبنان و سوریه با آن روبه رو هستند تعدادی نیرو در این کشورها داشته اما این حضور به منزله حضور نظامی در این کشورها نیست.» وی افزود: فرمانده کل سپاه همچنین «کمک فکری، مستشاری و انتقال تجربه به سوریه به عنوان عضوی از حلقه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران برشمردند.»

انگلیسی هایی که اصلاً کتاب ندیده اند!

در نظرسنجی ای که از ۱۸ هزار نوجوان انگلیسی به عمل آمده است، ۱۳ درصد آن ها بیان کرده اند که در یک ماه حتی فرصت مطالعه یک کتاب را نداشته اند. یک پنجم این جمعیت اذعان داشته اند که در تمام زندگی مان حتی یک کتاب هم هدیه نگرفته ایم و یک هشتم دیگر هم گفته اند ما در عمرمان هرگز وارد یک کتاب فروشی نشده ایم. ۷ درصد این جامعه آماری هم تا به حال کتاب ندیده اند.

دلایل غیبت عربستان در نشست قاهره

به گزارش پایگاه برکینگ نیوز، یک منبع دیپلماتیک عربی در قاهره افشا کرد عدم حضور عربستان سعودی در نشست کمیته چهارجانبه سوریه در واقع دادن این پیام روشن و شفاف به فرستاده ویژه سازمان ملل بود که ریاض خواهان توقف حمایت های خود از تروریست ها در سوریه نیست. این دیپلمات عرب در ادامه افزود: عدم حضور سعودی در این نشست آشکارا نشان داد که سعودی ها به سیاست های خود در ارسال تروریست های مسلح به سوریه و حمایت مالی و نظامی از آنها ادامه خواهند داد.

وقتی قذافی موشک های خود را از ایران پس گرفت

محسن رضایی گفت: در زمان جنگ ما از قذافی ۳۰ موشک گرفتیم و به ایران آوردیم و تعدادی از آنها را هم شلیک کردیم؛ در آن زمان جنگ شهرها متوقف شد، ولی بعد از یک مدت قذافی هم زیر موضوع زد و گفت قرار بود وقتی به شما موشک می دهم کویت و عربستان را هم بزنید. فرمانده سابق سپاه ادامه داد: در آن زمان ما فهمیدیم که اگر عربستان و کویت را هم بزنیم جنگ ایران و عراق تبدیل به جنگ ایران و همه کشورهای عربی می شود. ولی بالاخره با هر ترفندی که بود ما موشک ها را بار دیگر به ایران آوردیم ولی وقتی قذافی دید که ما به کویت و عربستان موشک نمی زنیم، یک شب متوجه شدیم که تیم لیبیایی مستقر در ایران ۵۰قطعه از موشک انداز ها را برداشته و به سفارت لیبی بردند و گفتند که اگر ایرانی ها می توانند، خودشان موشک را شلیک کنند که البته بعد از ۲۰ شبانه روز ما توانستیم ۵۰ قطعه را بسازیم.

صهیونیست ها از موشک های ایران بیش از بمب اتم می ترسند

نتایج نظرسنجی که به تازگی در سرزمین های اشغالی انجام شده، نشان دهنده ایجاد شکافی در افکار عمومی رژیم صهیونیستی بر سر اختلاف این رژیم با آمریکا درباره موضع مناسب در قبال ایران است. «مناخم لازار»، ناظر این نظرسنجی به وال استریت ژورنال می گوید: «مردم بر این باورند که نتانیاهو چند قدم اضافه جلو رفته است، زیرا ما باید روابط مان با ایالات متحده را نگه داریم… اسرائیلی ها از نتایج حمله به ایران می ترسند. آنها بیش از آنکه نگران یک حمله اتمی باشند، نگران موشک های ایرانی هستند که به اسرائیل شلیک خواهد شد.»

ایران عقب نشینی نکرد

«مرکز تحقیقات کنگره» آمریکا نوشت: با وضع تحریم های شدید اقتصادی قصد دارد حکومت ایران را وادار به عقب نشینی از مواضع خود کند. با این حال، فشارهای اقتصادی بی تأثیر بوده و تهران در پی حقوق قانونی خود است.

حمله هکری ایرانی ها به دو بانک بزرگ آمریکا

مقامات آمریکا تحت فشار موج اعتراضات مسلمانان به فیلم ضداسلامی و با هدف فرافکنی مدعی شدند حمله هکری اخیر به دو بانک بزرگ این کشور از سوی ایرانی ها و در پاسخ به تحریم های بانکی انجام گرفته است. بر اساس گزارش شبکه ان بی سی پایگاه اینترنتی بانک آمریکا که بزرگ ترین بانک این کشور محسوب می شود در روز سه شنبه هدف حملات هکری قرار گرفت و ارائه خدمات به مشتریان این بانک با مشکل مواجه شد.

آحارونوت: کشورهای عربی دقیقاً همان کاری را می کنند که ایران می خواهد

یکی از مقامات عالی رتبه صهیونیستی که نامی از وی به میان نیامده، به یدیعوت آحارونوت گفته است: «این روز ها، رهبران عرب به مردم خود حکومت نمی کنند. در عوض، خیابان ها بر رهبران حکومت می کنند… حمله اسرائیل، دقیقاً همان چیزی است که ایرانی ها نیاز دارند: تمام خیابان های کشورهای اسلامی و عرب برای تظاهرات بیرون خواهند آمد.»

این مقام صهیونیست همچنین میان واکنش مورد انتظار جامعه اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی و موج اخیر اعتراضات نسبت به توهین به پیامبر اسلام(ص) ارتباط برقرار کرده و می گوید: «آنچه ما درباره فیلم ضد پیامبر اسلام می بینیم، تنها پیش درآمدی بر آن چیزی است که در صورت حمله اسرائیل رخ خواهد داد.»

اگر به جای خاتمی یک تیرآهن بود هم رأی می آورد!

صادق زیباکلام گفت: می دانید چرا خاتمی ۲۰ میلیون رأی آورد؟ چون در برابر ناطق نوری ایستاده بود، این میزان رأی آورد. این سخن خیلی تلخ است، اما واقعیت دارد. البته اگر به جای خاتمی یک تیرآهن هم رقیب ناطق نوری بود باز تیرآهن بود که ۲۰ میلیون رأی می آورد! چرا؟ به دلیل اینکه آرای خاموش و خاکستری و حتی بخشی از آرای غیرخاکستری، فقط هدف شان این بود که ناطق رأی نیاورد. رقیب ناطق برای شان مهم نبود.

تضییع حقوق کارگران ایرانی در شرکت های خارجی

یکی از تشکل های کارگری کشور در گزارشی به بررسی وضعیت کارگران ایرانی فعال در شرکت های خارجی مستقر در ایران پرداخته که نتایج آن قابل تأمل است. در بخشی از این گزارش اعلام شده: شرکت کره ای «دیپلم» که در پروژه های نفت و گاز در پارس جنوبی فعال است، دو و نیم روز مرخصی ماهانه کارگران را لغو و مزایا و عیدی کارگران را پرداخت نکرده است. این گزارش افزوده است: «این شرکت در پاسخ به کارگران معترض، آنها را اخراج می کند!»

محافظت از نشریه هتاک با تانک

ساختمان نشریه ای که در اقدامی وقیحانه با انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) بار دیگر احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد، با تانک و نفربر حفاظت می شود. پلیس فرانسه برای حفاظت از ساختمان نشریه «شارلی هبدو» دست به دامان خودروهای زرهی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1850

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.