کارگردان نمایش «آرزوی نرگس» گفت: جشنواره ضامن آهو ظرفیت خوبی برای رشد استعدادهای هنر نمایش است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس ، فریبا چوپان‌نژاد در حاشیه اجرای نمایش آرزوی نرگس که ساعتی قبل به روی صحنه رفت، اظهار داشت: روند جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو ارتقای قابل توجهی را از ...

کارگردان نمایش «آرزوی نرگس» گفت: جشنواره ضامن آهو ظرفیت خوبی برای رشد استعدادهای هنر نمایش است.

خبرگزاری فارس: جشنواره ضامن آهو ظرفیت مناسبی برای رشد استعدادهای هنر نمایش است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس ، فریبا چوپان‌نژاد در حاشیه اجرای نمایش آرزوی نرگس که ساعتی قبل به روی صحنه رفت، اظهار داشت: روند جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو ارتقای قابل توجهی را از حیث ارائه آثار داشته است و این مهم می‌تواند ظرفیت خوبی برای هنرمندان و پویایی هنر نمایش باشد.

وی اجرای گروه خود را خوب توصیف کرد و افزود: عوامل گروه برای رسیدن به این جشنواره زحمات زیادی را متحمل شدند.

این کارگردان و نویسنده با بیان اینکه گروه نمایش آرزوی نرگس یک گروه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در کنار اجراهای متعدد، این گروه در جشنواره ضامن آهو نیز شرکت کرد و این اثر پس از طی مراحل اولیه به عنوان ۱۰ اثر برگزیده جشنواره انتخاب شد.

چوپان‌نژاد فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا است که با گروه خود در جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره فجر، دفاع مقدس، ایثار، استانی، کودک و همچنین ضامن آهو شرکت کرده است.

این هنرمند باسابقه کشور در اختتامیه تئاتر فجر به عنوان یکی از ۳۰ چهره تاثیرگذار تئاتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی (ضامن آهو) از بیست و هشتم شهریورماه آغاز شده و تا دوم مهرماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ادامه دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1831

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.