فرماندار بندرعباس گفت:‌ حضور خادمان حرم قدس رضوی در استان می‌تواند نوید‌بخش نشاط معنوی و شور و شعف اسلامی در میان مردم باشد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید که با حضور مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مختلف ...

فرماندار بندرعباس گفت:‌ حضور خادمان حرم قدس رضوی در استان می‌تواند نوید‌بخش نشاط معنوی و شور و شعف اسلامی در میان مردم باشد.

خبرگزاری فارس: حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در هرمزگان نشاط معنوی ایجاد می‌کند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید که با حضور مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی و مردمی برگزار شد، ضمن تاکید بر برکات و ثمرات برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید اظهار داشت: معنویت متکی بر سیره و زندگی ائمه اطهار (ع) و به ویژه علی ابن موسی الرضا (ع) ضرورتی است که باید در اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

وی افزود: بسیاری از مردم هرمزگان توانایی و بضاعت سفر به مشهد مقدس و پابوسی حرم مطهر امام رضا (ع) را ندارند و حضور خادمان حرم در استان می‌تواند نوید‌بخش نشاط معنوی و شور و شعف اسلامی در میان مردم باشد.

فرماندار بندرعباس بر برنامه‌ریزی دقیق و همکاری تمام نهادهای دولتی و مردمی در این برنامه عظیم تأکید کرد و ادامه داد: میزبانی و استقبال خوب مردم هرمزگان از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) می‌تواند باعث تثبیت و مداومت این حرکت پربرکت در استان شود.

همچنین در این جلسه که مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مختلف مردمی و دولتی حضور داشتند، ضمن بررسی پیشنهادات، مسئولیت‌ها و وظایف هر بخش مشخص و اعلام شد.

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید سوم تا پنجم مهرماه در استان هرمزگان با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در شهرهای بندرعباس، میناب و جزیره ابوموسی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1830

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.