رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با روزنامه عربی الحیات گفت: ایران در یک عملیات ضدجاسوسی و «با هدف گمراه کردن ام آی ۶»، سرویس اطلاعاتی انگلیس اطلاعات نادرستی را منتشر کرده و همین اطلاعات بی‌اساس در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز انعکاس یافته است. پیارم به نقل از پایگاه بصیرت: رئیس سازمان انرژی اتمی ...
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با روزنامه عربی الحیات گفت: ایران در یک عملیات ضدجاسوسی و «با هدف گمراه کردن ام آی ۶»، سرویس اطلاعاتی انگلیس اطلاعات نادرستی را منتشر کرده و همین اطلاعات بی‌اساس در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز انعکاس یافته است.

پیارم به نقل از پایگاه بصیرت: رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با روزنامه عربی الحیات گفت: ایران در یک عملیات ضدجاسوسی و «با هدف گمراه کردن ام آی ۶»، سرویس اطلاعاتی انگلیس اطلاعات نادرستی را منتشر کرده و همین اطلاعات بی‌اساس در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز انعکاس یافته است.فریدون عباسی دوانی، رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرده است: همین اطلاعات غلط «مبنای تصمیم‌گیری آژانس بین‌المللی نیز قرار گرفته است.عباسی دوانی در گفت‌و‌گو با روزنامه عربی «الحیات» اعلام کرده است که ایران «به منظور حفاظت از مراکز هسته‌ای خود» و منافع اقتصادی کشور و همچنین گمراه کردن سرویس‌های جاسوسی خارجی «به عمد» اطلاعات نادرستی را پخش کرده است.رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: «بعضی مواقع ما جایی که ضعفی نداریم از خود ضعف نشان می‌دهیم. بعضی مواقع هم در جایی که قدرتمند نیستیم، خود را قوی نشان می‌دهیم و بعد می‌بینیم که همین موارد در بحث‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح می‌شوند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1826

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.