پیارم خبر: در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در مدارس حاجی آباد نواخته شد. به گزارش خبرنگار پیارم،در این مراسم که در دبیرستان نمونه حضرت فاطمه (س) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد فرماندار حاجی آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس گفت: ...

 

پیارم خبر: در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت در مدارس حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پیارم،در این مراسم که در دبیرستان نمونه حضرت فاطمه (س) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد فرماندار حاجی آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس گفت: ما هشت سال جنگیدیم ولی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

ایشان در ادامه افزود: وظیفه شما دانش آموزان در حال حاضر کسب علم و دانش است تا بتوانید در جهاد علمی که ادامه دهنده دفاع مقدس است پیروز شوید.

سرهنگ ذاکری فرمانده ناحیه حاجی آباد نیز طی سخنانی نقش دانش آموزان و در دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: دانش اموزان در زمان جنگ علاوه بر کسب علم و دانش در جبهه های حق علیه باطل نیز شرکت می کردند که بیشتر شهدای ما از بین دانش آموزان است.

ذاکری در پایان افزود:دفاع مقدس تمام نشده است و ما در حال جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم و این جنگ بسیار بزرگتر از جنگ سخت است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1818

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.