پیارم به نقل از جام سیاسی؛ بی بی سی فارسی (BBCPersian) لحظاتی پیش خبر داد که دولت ایالات متحده امروز سازمان جنایت پیشه مجاهدین خلق (منافقین) را از لیست سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه امریکا حذف می کند. به گزارش بی بی سی، هنوز هیچ منبعی از وزارت خارجه ایالات متحده به طور رسمی ...

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ بی بی سی فارسی (BBCPersian) لحظاتی پیش خبر داد که دولت ایالات متحده امروز سازمان جنایت پیشه مجاهدین خلق (منافقین) را از لیست سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه امریکا حذف می کند.

به گزارش بی بی سی، هنوز هیچ منبعی از وزارت خارجه ایالات متحده به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده اما منابع آگاه گفته اند که “هیلاری کلینتون” امروز گزارش این موضوع را به کنگره اعلام می کند.

 

 

خبرنگار تلویزیون فارسی بی بی سی نیز در همین زمینه گزارش داد: «دادگاهی در آمریکا چهار ماه پیش از کلینتون خواسته بود تا درباره این گروهک تصمیم بگیرد. اردوگاه اشرف در عراق تقریبا تخلیه شده است و چیزی که تصمیم وزارت خارجه بر اساس آن اعلام می شود، ضرورت هایی است که بنا بر قانون، یک سازمان باید داشته باشد برای اینکه در فهرست تروریستی باشد. وکلای سازمان مجاهدین خلق [منافقین] می گویند هیچ شاهد و مدرکی وجود ندارد که این سازمان از سال ۲۰۰۳ تا کنون فعالیت تروریستی داشته است[!] پس باید از لیست سازمان های تروریستی خارج شود.»

 

احتمالا حذف این گروهک جنایتکار از لیست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه امریکا، طی روزهای پیش رو و در فهرستی که دولت ایالات متحده از سازمان های تروریستی منتشر می‌کند، صورت می گیرد.

سازمان تروریستی منافقین طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئول ترورها و بمب گذاری های متعددی در ایران بوده و هزاران ایرانی را به خاک و خون کشیده‌ است. این سازمان در سال های دفاع مقدس به عنوان مهره صدام حسین با ایرانیان وارد جنگ شد و در آغوش حزب بعث عراق پناه گرفت. ترور دانشمندان و جاسوسی از فعالیت های اتمی صلح آمیز و همچنین لو دادن اطلاعات امنیتی-نظامی ایران به دشمنان، از جمله نقاط سیاه در پرونده این گروهک خیانتکار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1816

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.