حاجی آباد- امروز نیروهای مسلح کشور ما آماده از کیان اسلام ،و جبهه مقاومت در سراسر عالم هستند. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد،در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت:‌ به تعبیر امام راحل جنگ هفت ساله برای ما محبتی از جانب خداوند متعال ...

حاجی آباد- امروز نیروهای مسلح کشور ما آماده از کیان اسلام ،و جبهه مقاومت در سراسر عالم هستند.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد،در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت:‌ به تعبیر امام راحل جنگ هفت ساله برای ما محبتی از جانب خداوند متعال بود.

وی در ادامه افزود: در دوران هفت ساله دفاع مقدس ما انقلابمان را به دنیا ثابت کردیم و جرقه بیداری اسلامی هم در همین دوران دفاع مقدس زده شد و شعارهای قبل از دوران دفاع مقدس ما از جمله شعار استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم ، شعار اسلام ستیزی تبدیل به گفتمانهای بین المللی شد.

مختاری در ادامه بیان داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ما به خاطر تجهیزات نظامی نبود این ایمان و توکل به خدا بود که رزمندگان ما را پیروز کرد ما در اوایل انقلاب حتی سیم خاردار هم نداشتیم ولی امروز کشور ما با تمام تحریم های که شده است توانسته روی پای خود بایستد و امروز ما کشوری مقتدر و جوانانی مبتکر و خلاق و پیشرفت در زمینه صنعت و تجارت داریم.

وی در پایان افزود: کشور ما جزء مجهزترین نیروهای نظامی دنیا است و امروز جوانان عزیز ایران مانند شهدای دوران دفاع مقدس ، مانند ایثارگران که از همه هستی خود برای پیروزی ایران اسلامی گذشتند آماده از کیان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر عالم هستند و سر در گرو فرمان ولی فقیه دارند و امروز نیز برای تجدید پیمان با رهبر آمده اند.

بعد از سخنان امام جمعه یگان‌های مختلف نیروی انتظامی، سپاه و سایر نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1812

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.