رییس‌جمهور نیروهای مسلح کشورمان را افرادی مومن و نیک‌اندیش خواند که به دنبال تحقق آرمان‌های الهی و استقرار عدالت در جهان هستند.     به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (جمعه )در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:‌ بدون تردید ...

رییس‌جمهور نیروهای مسلح کشورمان را افرادی مومن و نیک‌اندیش خواند که به دنبال تحقق آرمان‌های الهی و استقرار عدالت در جهان هستند.

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (جمعه )در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:‌ بدون تردید دفاع مقدس ما دفاع از یک ملت و حتی یک مکتب به تنهایی نبود، بلکه حادثه‌ای بزرگ در صحنه عالم و یک تجربه گرانقدر برای همه بشریت جهت ادامه راه بود.

 

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما صحنه‌ای بود که به درستی حاکمیت مادی جهان چهره واقعی خود را نشان داد و ملت‌ها نیز با تمام توان و قدرت راه رسیدن به آرمان‌های بلند الهی را پیش‌روی عالم قرار دادند. دفاع مقدس ما دفاع از یک سرزمین، ملت و حتی یک مکتب نبود، بلکه دفاع از حیثیت انسان و حقوق ملت‌ها و مظلومان عالم بود.

 

 

احمدی‌نژاد افزود: ملت ما یکی از خشن‌ترین استبدادهای جهان را در انقلاب خود از بین بردند و به رهبری یک مرد آسمانی بر یک قدرت اهریمنی غلبه کردند و فریاد تعالی و توحید و عدالت سر دادند. انقلاب ما یک خیزش در برابر نظام سلطه بود. در دفاع مقدس نیز نظام منحط و ضد بشری حاکم بر جهان همه موجودیت و توان خود را عیان کرد و ملت‌ها نیز همه عظمت و استعدادهای خود را به صحنه آوردند، در یک سو فریب‌کاری و ناجوانمردی و در یک سو مظلومیت و ایستادگی بر آرمان‌ها قرار داشت.

 

 

رییس‌جمهور همچنین خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ما مدعیان مدیریت جهان، دروغین بودن ادعای حقوق بشری خود را نشان دادند و زشت‌ترین اقدامات را مرتکب شدند و اجازه دادند که به شهرها و مردم بی‌دفاع ما حمله شود و از این کار دفاع کردند و نشان دادند که تمام ادعاهایشان در حقوق بشر و آزادی بیان فریبی بیش نیست و هدف واقعی‌ آنها سلطه بر جهان است به همین دلیل حتی استقلال یک ملت را هم به رسمیت نمی‌شناسند و حاضرند همه شعارهای فریبنده دفاع از ارزش‌های انسانی و حقوق بشر را پای منافع سیاسی و سلطه‌طلبانه خود قربانی کنند، آنها حتی در دوران دفاع مقدس ابتدایی‌ترین قوانین را رعایت نکردند.

 

 

رییس‌جمهور در ادامه گفت:‌ قدرت‌های سلطه‌گر در جهان نشان دادند که برای سلطه بر جهان اجازه نمی دهند کشورهای دیگر رشد کنند و تلاش می‌کنند ملت‌ها ضعیف بمانند. در مقابل در دوران دفاع مقدس ملت ما نشان داده است که راه نجات بشریت ایستادن روی پای خود و تکیه به توانایی‌های خود است و اگر ملت‌ها تصمیم بگیرند و به خود متکی شوند و همدل باشند می‌توانند بر قدرت‌های اهریمنی پیروز شوند، در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح و ملت ما تجلی این حقیقت بودند که با دست خالی می‌توان در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا ایستاد و اراده خود را بر همه قدرت‌های طاغوتی عالم تحمیل کرد.

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:امروز هم نظام‌های حاکم بر جهان همه هستی ملت‌ها را به تاراج می‌برند و کوچکترین پیشرفت ملت‌ها را بر نمی‌تابند. طراحی می‌کنند و در بین ملت‌ها تفرقه ایجاد می‌کنند و درگیری‌های مذهبی و فرقه‌ای به پا می‌کنند و به دروغ شعار آزادی بیان می دهند.

 

احمدی‌نژاد گفت:‌ کسانی که در برابر یک سوال از حوادث تاریخی تمام قد می‌ایستند و پژوهشگران تاریخی را سرکوب می‌کنند، همزمان در برابر زشت‌ترین اهانت‌ها به مقدسات بشری و پیامبران الهی شعار آزادی می‌دهند و معلوم است که فریبکاری می‌کنند. صهیونیست‌ها تفرقه می‌اندازند و درگیری در منطقه درست می‌کنند و سردمداران نظام سلطه کار آنها را توجیه می‌کنند.

 

 

رییس‌جمهور تصریح کرد: راه رسیدن به کرامت و عزت و حفظ انسانیت و استقرار عدالت همان است که ملت ما در دفاع مقدس انتخاب کرد، امروز هم ملت بزرگ ایران با همان همدلی و خودباوری و احساس اعتماد به نفس و نگاه جهانی ایستاده است و از کرامت انسانی و حقوق خود و عزت ملت‌ها و اعمال عدالت در عرصه بین‌الملل دفاع می‌کند.

 

رییس‌جمهور کشورمان در ادامه با اشاره به نیروهای مسلح گفت:‌ نیروهای مسلح ما افرادی مومن ،نیک‌اندیش ، مهربان و دلبسته به آرمان‌های الهی و همه آموزش‌های نیروهای مسلح ما نیز در راستای دفاع از حقوق ملت‌ها ، عدالت و پافشاری بر کرامت انسانی است. نیروهای مسلح ما دوست و محبوب ملت ما و سایر ملت‌ها هستند و از حقوق اساسی ملت‌ها صیانت می‌کنند.

 

 

احمدی‌نژاد گفت:‌نیروهای مسلح و سایرنیروهای مردمی در دفاع مقدس تنها به دنبال آزادی سرزمین خود نبودند، بلکه به دنبال دفع یک بلا و جرثومه از دامن ملت‌ها بودند. امروز هم نیروهای مسلح و ملت ما پشتیبان عدالت در همه جای عالم است راه روشن است و به فضل الهی آینده از آن ملت‌ها ، عدالت و عشق و محبت است.

 

 

بعد از سخنان رییس‌جمهور یگان‌های مختلف ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1811

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.