عملیات شناسایی، تخریب و جمع آوری خط لوله ۱۰ کیلومتری قاچاق گازوئیل از روستای گچین به سمت دریا با همکاری شرکت پخش استان هرمزگان با موفقیت انجام شد. به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز  ،معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اعلام این خبر تصریح کرد: قاچاقچیان با ...

عملیات شناسایی، تخریب و جمع آوری خط لوله ۱۰ کیلومتری قاچاق گازوئیل از روستای گچین به سمت دریا با همکاری شرکت پخش استان هرمزگان با موفقیت انجام شد.

به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز  ،معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اعلام این خبر تصریح کرد: قاچاقچیان با استفاده از خط لوله ای به طول ۱۰ کیلومتر در نوار ساحلی، سوخت را با استفاده از لوله‌های خرطومی از روستای گچین به دریا منتقل و به وسیله لنج به خارج از کشور قاچاق می‌کردند.
علیرضا ضیغمی با تشکر از تلاش همکاران برای شناسایی این خط لوله قاچاق انتقال سوخت استان هرمزگان گفت: با تلاش مدیران و کارکنان شرکت پخش استان هرمزگان و دریابانان این استان، عملیات جمع آوری و تخریب این خط لوله انتقال سوخت انجام شد. وی گفت: در همه عملیات شناسایی محموله های قاچاق سوخت، شرکت پخش حضور گسترده و فعالی دارد. ضیغمی گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه هرمزگان، شرکت پخش این منطقه علاوه بر توزیع و تامین سوخت بخش های مختلف، جلوگیری از قاچاق سوخت از برنامه های اولویت دار و اساسی شرکت پخش استان است. عبداله محبی، رئیس شرکت پخش استان هرمزگان نیز در این باره گفت: هم اکنون شرکت پخش استان هرمزگان به عنوان یک سازمان برتر مبارزه با پدیده قاچاق سوخت درکنار دیگر سازمان های استان با پدیده قاچاق سوخت مبارزه می کند و این شرکت از سوی ابراهیم عزیزی، استاندار و رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مورد تقدیر قرار گرفته است. روستای گچین، از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان در جنوب ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1804

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.