یک تحقیق در فرانسه از خطرناک بودن محصولات کشاورزی ژنتیکی خبر می دهد. به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز ، براساس این مطالعه، محصولات کشاورزی که با دستکاری ژنتیکی توسط شرکت بزرگ مونسانتو تولید می شوند، عوارض فاجعه باری به دنبال دارند و آزمایش های انجام شده روی موش های آزمایشگاهی از بروز ...

یک تحقیق در فرانسه از خطرناک بودن محصولات کشاورزی ژنتیکی خبر می دهد.

به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز ، براساس این مطالعه، محصولات کشاورزی که با دستکاری ژنتیکی توسط شرکت بزرگ مونسانتو تولید می شوند، عوارض فاجعه باری به دنبال دارند و آزمایش های انجام شده روی موش های آزمایشگاهی از بروز تومورهای بزرگ در این موجودات خبر می دهد.
مطالعه ای که پروفسور سرالینی به مدت سه سال به صورت پنهانی انجام داده است نشان می دهد ذرت ژنتیکی باعث مسمومیت حیواناتی می شود که از آن تغذیه می کنند.
بر اساس این تحقیق، موش های ماده ای که با محصولات ژنتیکی تغذیه شده اند دچار تومورهای سرطانی سینه شده اند که وزن این تومورها بیست و پنج درصد وزن خود موشها بوده است.
در این تحقیق، کل موش های آزمایشگاهی که با ذرت های مونسانتو تغذیه شده اند تا سه برابر بیشتر مبتلا به تومورهای سرطانی و بیماری های کبدی و کلیوی شده اند.
ژیل اریک سرالینی پژوهشگر زیست شناسی سلولی می گوید: در این تحقیق ما به این نتیجه رسیدیم که موش ها بر اثر غددی که در کبد و کلیه شان بر اثر آلودگی غذایی ایجاد شده بود مردند.
اما در مقابل تولیدکنندگان بذرهای ژنتیکی با دفاع از خود اعلام کردند در انتظار نتایج تحقیقات اطمینان بخش خود هستند.
بر اساس این مطالعه، اولین نشانه های بیماری یک ماه بعد از تغذیه با محصولات ژنتیکی ظاهر شده است.
ذرات سمی محصولات ژنتیکی در سایر محصولات غذایی همچون گوشت، آب و شیر وجود دارند بدون آن که بر برچسب این محصولات نامی از آنها برده شده باشد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1803

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.