کارشناس سیاسی و رسانه ای سوری، تحریف سخنان سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی مغرضانه و هدفمند به منظور سرپوش نهادن بر نقش آشکار برخی کشورها در ریخته شدن خون مردم سوریه دانست. به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ریاض الاخرس در گفتگو با این شبکه ...

کارشناس سیاسی و رسانه ای سوری، تحریف سخنان سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی مغرضانه و هدفمند به منظور سرپوش نهادن بر نقش آشکار برخی کشورها در ریخته شدن خون مردم سوریه دانست.


به گزارش پیارم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ریاض الاخرس در گفتگو با این شبکه خبری تصریح کرد: سرلشکر جعفری، حضور نظامی ایران در سوریه را نفی کرد اما رسانه های مغرض برخلاف آن را منعکس کردند. کارشناس سوری افزود: این قبیل اقدامات مذبوحانه، حاکی از ناکامی کامل کسانی است که بر ضد سوریه توطئه می کنند. سرلشکر جعفری درباره کمک های فکری و مشاوره ای به سوریه سخن می گفت و اگر سخن از حضور نظامی بود، دیگر اشاره به کمک های فکری ضرورت نداشت. از طرفی، سوریه کمبود نیرو ندارد که بخواهد از ایران یا دیگر کشورها کمک بگیرد. ارتش سوریه تاکنون تنها بخش کوچکی از نیروهای خود را در وقایع اخیر به کار گرفته است. این فعال رسانه ای سوری گفت: تحریف اظهارات فرمانده نظامی ایران درخصوص سوریه، همسو با حمله رسانه های وابسته به برخی کشورهای عربی و منطقه ای مانند قطر و عربستان و ترکیه برای وارونه جلوه دادن واقعیت حوادث سوریه است و علاوه بر این، رسانه های بین المللی که توسط برخی جریانها و طرف های مخالف با محور مقاومت در برابر رژیم اشغالگر هدایت می شوند نیز به جنگ تبلیغاتی علیه سوریه دامن می زنند. وی افزود: آنها که در پس پرده تحریف اظهارات جعفری قرار دارند ، همان کسانی هستند که تروریست ها را به سوریه می فرستند و از آنها حمایت تسلیحاتی می کنند. آنها به دنبال توجیه این اقدامات ناپسند خود هستند، اقداماتی که با قانون بین المللی و انسانی و همه شریعت ها و ادیان مغایرت دارد. به همین دلیل اظهارات فرمانده ایرانی را در مورد حضور نیروهای ایرانی در سوریه تحریف کردند تا دخالت نظامی آشکار خود را در امور سوریه توجیه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1798

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.