حاجی آباد- اولین دبستان پسرانه و دخترانه شاهد با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان و مسئولین شهرستان در حاجی آباد افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پیارم، در سال جاری ۲مدرسه شاهد همزمان با جشن شکوفه ها در شهرستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان به بهره برداری رسید در این مراسم سالاری رئیس ...

حاجی آباد- اولین دبستان پسرانه و دخترانه شاهد با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان و مسئولین شهرستان در حاجی آباد افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، در سال جاری ۲مدرسه شاهد همزمان با جشن شکوفه ها در شهرستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان به بهره برداری رسید در این مراسم سالاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن بهار علم و دانش و عرض خیر مقدم مهمانان گرامی اظهار داشت:به یاد شهدای شهرستان و شهدای اسلام افتتاح شد انشالله همه ما بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نگه داریم و روز به روز به این فرهنگ افزود و توسعه پیدا کند و راه شهدا را ادامه بدهیم.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در این مراسم اظهار داشت:مدرسه شاهد از دو اهمیت ویِژه دارد یک اینکه تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران بر ما واجب است چون شهدا از خانواده و لذت های دنیوی خود گذشتند تا اسلام و ایران سرپا بماند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و خانواده شهدا است، مدر سه شاهد الازم بود که در شهرستان راه بیفتد چون در این مدرسه ها نخبگان شهر جمع می شوند در این مدر سه ها علم و دانش با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند می خورد.

پور اشرف فرماندار شهرستان حاجی آباد، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود:این نونهالان آینده سازان ایران و انقلاب اسلامی هستند در رشد و شکوفایی استعدادهای این نو نهالان باید تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیریم و آنها را با قرآن و مفاهیم آن آشنا کنیم و آنها را جوری تربیت کنیم که اعتماد بنفس داشته باشند.

در ادامه مدیر کل بنیاد شهید آقای دستگزین،مدارس شاهد را پایگاه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جدید عنوان نمود و اظهار داشت : باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم فرهنگ غنی ایثار و شهادت را که سازنده اجتماع خواهد بود در بین نوجوانان و جوانان گسترش دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1792

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.