حاجی آباد- چشن غنچه ها با حضور مسئولین شهرستان، در مدرسه غیر انتفاعی حضرت زهرا (س) شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم،روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در آغاز بازگشایی مدارس مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها و نواختن زنگ مقاومت در مدرسه ...

حاجی آباد- چشن غنچه ها با حضور مسئولین شهرستان، در مدرسه غیر انتفاعی حضرت زهرا (س) شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم،روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در آغاز بازگشایی مدارس مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها و نواختن زنگ مقاومت در مدرسه غیر انتفاعی حضرت زهرا(س) برگزار گردید.

آقای سالاری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آبا بازگشایی مدارس را سرآغاز طراوت و شادابی مضاعف در جامعه و استمرار و پیشرفت علمی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: جوانه ها زمانی می توانند به غنچه ای شکوفا و معطر تبدیل شوند که پرورش دهنده آن سیر تکاملی را با ظرافت خاص عمل نموده تا نهایتا به صورت جامع و کامل به بار بنشیند.

بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد،ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار علم و دانش، وظیفه مهم معلمان که در این راستا تلاش می نمایند را قابل تقدیر و همکاری اولیا با مدارس و تداوم این همکاری به ویژه در بُعد رصد نمودن دانش آموزان را خواستار گردید.

و در ادامه زنگ اغاز شروع سال تحصیلی به دست فرماندار نواخته شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1778

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.