حاجی آباد: جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته های ستاد تشکیل جلسه داد. به گزارش خبرنگار پیارم،  مسئول نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یشرفت و توسعه امروز کشور مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع ...

حاجی آباد: جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای کمیته های ستاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار پیارم،  مسئول نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یشرفت و توسعه امروز کشور مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود دشمن را شکست دادند.

سرهنگ احمد ذاکری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی را به‌منظور آشنا کردن نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار کنیم.

این مسوول افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ازخودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: در این راستا چهار کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس حاجی آباد تشکیل شده تا برنامه‌های این هفته باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

ذاکری به کمیته‌های تشکیل‌شده برای این هفته اشاره کرد و افزود: مسئولین کمیته ها باید نهایت تلاش را در بهتر و پربار‌تر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس هفته انجام دهند.

و در ضمن مسئول کمیته‌ پشتیبانی شهرداری،‌ کمیته امنیت نیروی انتظامی ، کمیته فرهنگی آموزش و پرورش، کمیته اطلاع رسانی نماینده صداو سیما و روابط عمومی فرمانداری می باشد.

در ادامه به تشریح برنامه های روز شمار هفته دفاع مقدس پرداختند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1777

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.