«آنقدر تلویزیون های عرب زبان جمهوری اسلامی، علیه این فیلم مطلب پخش کردند که بی اندازه و وسیع بود و این برنامه ها کاملا حساب شده و با برنامه ریزی دقیق صورت می گرفت.» پیارم به نقل از جام سیاسی؛ “علیرضا نوری زاده” مجری شبکه سلطنت طلب “کانال یک” (channelone) دیروز طی گفتگویی تلفنی با ...

«آنقدر تلویزیون های عرب زبان جمهوری اسلامی، علیه این فیلم مطلب پخش کردند که بی اندازه و وسیع بود و این برنامه ها کاملا حساب شده و با برنامه ریزی دقیق صورت می گرفت.»

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ “علیرضا نوری زاده” مجری شبکه سلطنت طلب “کانال یک” (channelone) دیروز طی گفتگویی تلفنی با مدیر شبکه به بررسی اقدامات مسلمانان جهان در واکنش به انتشار فیلم موهن پرداخت.

وی گفت: «یک دیوانه و بیمار روانی درگوشه ای از جهان یک فیلم علیه پیامبر ساخته است. اما این موج ضد غربی که به راه افتاده است یک قضیه ساده نیست. هم جمهوری اسلامی و هم روسیه و هم نیروهای سلفی القاعده در این جریان سهیم هستند و با هم همدست می باشند. در این میان جمهوری اسلامی کاری کرده است که اخبار کشور سوریه به اخبار دست دوم در جهان تبدیل شود و موج ضد غربی و ضد آمریکایی به صدر اخبار جهان تبدیل شود. »

وی در ادامه افزود: «آنقدر تلویزیون های عرب زبان جمهوری اسلامی علیه این فیلم مطلب پخش کردند که بی اندازه و وسیع بود و این برنامه ها کاملا حساب شده و با برنامه ریزی دقیق از سوی جمهوری اسلامی صورت می گرفت. من واقعا تاسف خوردم و افسرده شدم که چرا باید این اسلام سیاسی باید اینگونه به وسیله جمهوری اسلامی در جهان گسترش پیدا کند و تا زمانیکه جمهوری اسلامی پابرجاست می تواند در تمامی کشورهای اسلامی به این موج ضد غربی دامن بزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1758

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.