حاجی آباد:حجت الاسلام حسن علیرضایی نماینده ولی فقیه بسیج حاجی آباد امروز با بیانیه ای، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در فیلمی توسط استکبار را محکوم کرد. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام حسن علیرضایی گفت: اینجانب با محکوم کردن این اقدام موهن و با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی ...

حاجی آباد:حجت الاسلام حسن علیرضایی نماینده ولی فقیه بسیج حاجی آباد امروز با بیانیه ای، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در فیلمی توسط استکبار را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام حسن علیرضایی گفت: اینجانب با محکوم کردن این اقدام موهن و با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی عصر ˈعجˈ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این اقدام نفرت انگیز که با هدایت صهیونیست ها انجام می شود، نشان از ضعف شدید دشمنان قسم خورده اسلام در برابر قوت و قدرت روزافزون مسلمانان و واماندگی آنان در برابر اراده امت اسلامی است.

علیرضایی در ادامه بیان داشت:ساخت فیلم سراسر اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اقدام ضد اسلامی دشمنان دین خدا در اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) است.

وی در ادامه افزود:گستاخی دشمنان کینه‌توز اسلام که زیر پرچم شیطان بزرگ آمریکا و صهونیست‌های نژاد‌پرست صورت می‌گیرد.

وی در پایان ادامه داد: این چنین است که هر از گاهی دژخیمان و اصحاب ابلیس به امیدی واهی بر طبل شقاوت خویش می کوبند و به زعم خود پنجه ای به امید خدشه وارد کردن، به دین ظلم ستیز اسلام می خراشند؛ غافل از آن که این نور با قلوب مسلمین عالم عجین شده و وجودشان را از لذائذ روحانی معنوی سیراب ساخته است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1754

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.