پایگاه اطلاع رسانی پیارم: ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان حاجی آباد برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ارگان در شهرستان حاجی آباد را اعلام کرد. سرهنگ احمد ذاکری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: اجرای رژه حماسی نیروهای مسلح ، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا، سنگر سازی در میادین ...

 

پایگاه اطلاع رسانی پیارم: ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان حاجی آباد برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ارگان در شهرستان حاجی آباد را اعلام کرد.

سرهنگ احمد ذاکری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: اجرای رژه حماسی نیروهای مسلح ، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا، سنگر سازی در میادین شهر ، برپایی ایستگاه صلواتی ، ارسال پیامک،نواختن زنگ مقاومت در مدارس،افتتاح پایگاههای مقاومت امام حسن(ع) شهدای دهستان، امام علی(ع) کشکوئیه .

وی افزود: در این هفته همچنین سخنرانی در تمامی مدارس توسط حوزه دانش‌آموزی،افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، تهیه ویژه‌نامه برای این هفته در تمامی حوزه‌ها، یادواره‌شهید ناهید فاتحی کرجو انجام می‌شود.

ذاکری ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا ، افتتاح مسابقات فوتسال به مناسبت هفته دفاع مقدس،حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نمازجمعه و صبحگاه مشترک در ستاد ناحیه، کوهپیمایی بسیجیان با همکاری اداره تربیت‌بدنی شهرستان نیز برخی از برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی در نیروها و فرماندهان در سطح پایگاه‌ها شورای وحدت حوزه و پایگاه‌ها جلساتی با هدف برگزاری هر چه بهتر مراسم در این هفته از مدتی قبل انجام داده‌است.

ذاکری اضافه کرد: گرامیداشت سی‌امین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار هشت سال دفاع مقدس،۳۰ سال پایداری و استمرار آن با رویکرد تقویت آمادگی روحیه دفاعی در جامعه، تبلیغ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، تبلیغ و نمایش وحدت و انسجام ملی و اسلامی و تجلیل و تکریم رزمندگان ،ایثارگران،شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شناساندن ارزش‌های متراکم شده حول دفاع مقدس، متبلور شدن احکام الهی جهاد،توکل ، صبر و استقامت،شناساندن بیشتر فرهنگ دفاع مقدس و نشأت‌گرفته از فرهنگ بسیجی به سایر ملل آزادیخواه برای الگوبرداری و الگودهی، مرور بر کاستی‌ها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با ارائه راهکارهای علمی، عملی، تبلیغی، تحقیقی، هنری و پژوهشی از دیگر اهداف است.

ذاکری یادآور شد: این ناحیه جدول زمانبندی شده مشخصی را تعبیه کرده که با توجه به عناوین مختلف هر یک از روزهای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متناسب با آن تعیین و اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: شهدا با نثار همه هستی خود و فداکاری استقلال ، آزادی و نعمت اسلام را به جای نهادند و صحنه را در شرایط سخت خالی نکرده و عزت، افتخار و سربلندی را به یادگار گذاشتند و بزرگداشت آنان و زنده نگه‌داشتن یاد این عزیزان بر همه واجب است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1753

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.