در این شرایط، سوال اصلی این است که وظیفه ۶/۱ میلیارد مسلمان و وظیفه قریب ۶۰ دولت در کشورهای اسلامی، نسبت به این پروژه اسلام ستیزی چیست؟ پروژه ای که اتاق فرمان آن، در دستان آمریکایی ها و صهیونیست ها است.اکنون جهان اسلام باید به این فهم برسد که برای پایان دادن به اسلام ستیزی ...

در این شرایط، سوال اصلی این است که وظیفه ۶/۱ میلیارد مسلمان و وظیفه قریب ۶۰ دولت در کشورهای اسلامی، نسبت به این پروژه اسلام ستیزی چیست؟ پروژه ای که اتاق فرمان آن، در دستان آمریکایی ها و صهیونیست ها است.اکنون جهان اسلام باید به این فهم برسد که برای پایان دادن به اسلام ستیزی غرب، تنها راه، مقابله با دنیای سردمداران کاخ سفید و دیگر متحدان او در این مسیر است. مبارزه با دنیای غرب، باید …

پیارم به نقل از پایگاه بصیرت:ساخت فیلم موهن علیه مقدسات اسلامی و توهین آشکار در آن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، خشم و غیرت دینی مسلمانان در سراسر جهان را برانگیخت. برگزاری راه پیمایی ها، صدور بیانیه ها، تجمع در برابر سفارتخانه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از دیگر کشورهای اروپایی و بعضاً حمله به سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی عمق و ابعاد خشم مقدس مسلمانان را نشان می دهد. با یک نگاه اجمالی به سه دهه گذشته به خوبی می توان دریافت این قبیل اقدامات موهن بر اساس یک سیاست ثابت انجام می شود. انتشار کتاب آیات شیطانی و حمایت گسترده دولت های غربی و صهیونیست ها از این کتاب، انتشار کاریکاتورهای موهن از سوی کاریکاتوریست دانمارکی و حمایت دولت های اروپایی از این کاریکاتوریست و اکنون ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در آمریکا، نشان می دهد که پشت صحنه این قبیل رفتارها، اتاق های فکر متصل به نظام سلطه قرار دارد. وقتی کشیش آمریکایی آتش زننده قرآن، مورد حمایت دولت آمریکا قرار می گیرد و همین کشیش در نقش مشاور سازنده این فیلم موهن ایفای نقش می کند، بدیهی است که این حرکات و رفتارهای زشت و ناپسند باخواست سردمداران نظام سلطه انجام می پذیرد. در این شرایط، سوال اصلی این است که وظیفه ۶/۱ میلیارد مسلمان و وظیفه قریب ۶۰ دولت در کشورهای اسلامی، نسبت به این پروژه اسلام ستیزی چیست؟ پروژه ای که اتاق فرمان آن، در دستان آمریکایی ها و صهیونیست ها است. بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در پیامی که خطاب به ملت ایران و امت اسلام صادر فرمودند، از دولت آمریکا و صهیونیسم، به عنوان متهم ردیف اول در اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) یاد کردند. معظم له در این پیام تصریح فرمودند: «اگر از حلقه های قبلی این زنجیره پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های آمریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمی کردند و ده ها فیلم ضداسلام را در بنگاه های وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمی دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید.»

حال که کار به اینجا رسیده و نظام استکباری، مبارزه با اسلام را با جدیت دنبال می کند، مسلمانان باید بپذیرند که آمریکایی ها و صهیونیست ها و متحدان اروپایی این جرثومه های فساد، با اسلام در افتاده اند و به گمان خود، می خواهند اسلام را که دیگر بار با انقلاب اسلامی تجدید حیات کرده، از صحنه خارج سازند. مسلمانان با فهم درست از این صحنه، باید به این نکته توجه کنند که تنها راه مبارزه با این دشمنان خدا و دین اسلام، همان است که حضرت امام خمینی(ره) بیان فرمودند. حضرت امام(ره) با صراحت این پیام را به دشمنان در جریان اسلام ستیزی آنان دادند که؛ «اگر شما بخواهید در برابر دین ما بایستید، در برابر تمامی دنیای تان خواهیم ایستاد.»

آری اکنون جهان اسلام باید به این فهم برسد که برای پایان دادن به اسلام ستیزی غرب، تنها راه، مقابله با دنیای سردمداران کاخ سفید و دیگر متحدان او در این مسیر است. مبارزه با دنیای غرب، باید هوشمندانه باشد. هرگز نباید در برابر این همه گستاخی ها، جسارت ها و اهانت ها به مقدسات اسلامی، به چند راه پیمایی، تجمع و صدور بیانیه های محکومیت، بسنده کرد. این اقدامات، لازم و ضروری است، لکن کافی نیست. باید نخبگان در جهان اسلام چاره اندیشی کنند که چگونه می توان دنیای غربی های اسلام ستیز را به چالش کشید. کنفرانس اسلامی باید اجلاس ضروری تشکیل دهد.

رسانه های مستقل درجهان اسلام باید این مطالبه را از دولت ها در کشورهای اسلامی داشته باشند که برای دفاع از مقدسات اسلامی چه کنند؟ با لطف خداوند، جهان اسلام ابزارهای فراوانی برای پیاده سازی راهبرد حضرت امام(ره) در دست دارد. تصور کنید، اگر همان غیرتی که در امت اسلامی این روزها مشاهده می شود، کسری از آن در میان دولتمردان کشورهای اسلامی بود و بر اساس این غیرت دینی و اسلامی و در راستای دفاع از ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، فقط برای چند روز شیرهای نفت را برروی غربی ها می بستند، چه اتفاقی می افتاد؟ اگر دولت های اسلامی بر اساس یک تصمیم مشترک و به صورت جدی و عملی، بازارهای خود را بر روی کالاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی ببندند و اجناس آنان را تحریم کنند، چه اتفاقی می افتد؟ بدیهی است که در صورت روی آوردن امت اسلامی به سمت این قبیل اقدامات هوشمندانه، آنگاه همگان ملاحظه خواهند کرد که همین دولت های اروپایی برای تأمین دنیای شان چگونه در قلمروهای جغرافیایی خود، با ستیزه کنندگان به مقدسات اسلامی برخورد خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1750

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.