پیارم:لباسهایی که در بازار برای مشتریان عرضه می‌شود هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانیان ندارد.روندی که در این زمینه طی می‌شود یکی از مهمترین عاملهایی است که بی حجابی و بی حیائی را در جامعه ترویج می‌کند. در حال حاضر در بازارهای کشور به سختی می‌توان مانتو در قالب پوشش مناسبی که مطابق با شرع و ...
پیارم:لباسهایی که در بازار برای مشتریان عرضه می‌شود هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانیان ندارد.روندی که در این زمینه طی می‌شود یکی از مهمترین عاملهایی است که بی حجابی و بی حیائی را در جامعه ترویج می‌کند.

در حال حاضر در بازارهای کشور به سختی می‌توان مانتو در قالب پوشش مناسبی که مطابق با شرع و عرف باشد پیدا کرد موضوعی که گلایه ی بسیاری از خانواده‌های ایرانی را سبب شده است.
اینکه در کشوری اسلامی‌پیدا کردن لباسی متناسب با اسلام بسیار دشوار شده یکی از معضلاتی است که بانیان فرهنگی کشور بایستی در مقابل افکار عمومی‌و البته شهدای معزز این کشور پاسخگو باشند.
بازار طراحی لباس ایران متناسب با فستیوال‌ها وجشنواره‌های مد و لباس غربی تنظیم می‌شود نه متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، بصورتی که پس از گذشت مدت بسیار کوتاهی از برگزاری این جشنواره‌ها در خارج از مرزهای ایران، بوضوح همان مانکن‌های زنده در خیابان‌های پایتخت مشاهده می‌شود!
علاوه بر مانکن‌های زنده، مانکن‌های ویترین فروشگاههای عرضه لباس مسئله ای است که قبح بسیاری از مسائل را می‌شکند، بنظر می‌رسد در این بخش هیچ نوع نظارتی وجود ندارد بطوریکه می‌توان اذعان داشت ویترین بسیاری از فروشگاهها بهداشت روانی جامعه را به مخاطره انداخته است.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1741

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.