کشیش ایرانی که در آمریکا سکونت دارد، مدعی شد، خدا به مردم ایران چکی داده است که وقت آن رسیده، ایرانیان آن چک را نقد کنند.وی توضیح نداد چرا برای نقد کردن چک خود به آمریکا رفته است و در آن جا ساکن شده است؟! پیارم به نقل از جام دینی؛ کشیش موعظه کننده، در ...

کشیش ایرانی که در آمریکا سکونت دارد، مدعی شد، خدا به مردم ایران چکی داده است که وقت آن رسیده، ایرانیان آن چک را نقد کنند.وی توضیح نداد چرا برای نقد کردن چک خود به آمریکا رفته است و در آن جا ساکن شده است؟!

پیارم به نقل از جام دینی؛ کشیش موعظه کننده، در برنامه ای که از شبکه «هفت» (seven) پخش می شد، از مردم ایران خواست چکی که خداوند به ایرانیان داده است را نقد کنند.

«افشین» گفت: «از هر عهدی که در تجارت و معامله بسته می شود، هر دو طرف نفعی و لذتی می برند. اگر ما عهدی با خدا بستیم، زمان آن است، برکتی را که قرار است به خاطر این عهد بگیریم، از خدا دریافت کنیم.»

وی که برای بخش اول سخنانش هیچ دلیلی نیاورد، ادعای بعدیش را این طور بیان کرد: «قوم ما قرن هاست، خداوند را دوست داشته است؛ اما برکاتمون را هنوز نگرفته ایم، هنوز چکمون را نقد نکرده ایم.»

کشیش افشین برای اثبات این که مردم ایران، هنوز چکشون را نقد نکرده اند، به برخی از مشکلات داخل ایران اشاره کرد و مدعی شد: «اگر چکی که خدا به ما داده بود را نقد کرده بودیم، کشورمون چنین حالی نداشت!»

وی بدون آن که به مشکلات کشورهای مختلف از جمله کشورهای غربی که او را حمایت می کنند، اشاره ای بکند، در سخنی متناقض با قسمت اول موعظه اش، مدعی شد: «وجود این مشکلات، جواب عهد با خدا نیست، این جواب عهد با شیطان است.»

وی سخن متناقض خود را این گونه پایان داد: «وقتشه ما برکاتی را به یاد بیاوریم که خدا برای پارس ها دارد. بگوئیم: خدایا! چکی را که به پدرانمان دادی، می خواهیم نقد کنیم!»

گفتنی است، این کشیش محترم، نگفت که اگر قرار است ایرانیان چکی را که خدا به آن ها داده است، نقد کنند، پس چرا او که یک ایرانی است برای نقد کردن چکش به آمریکا و کانادا رفته است و سال هاست آن جا زندگی می کند.

ضمن این که آیا خدا تنها به مردم ایران چک داده است؟ آیا فقط مردم ایران خدا را دوست دارند؟ دلیل این سخنش چیست؟ چرا از یک طرف مدعی شده است ایرانیان با خدا عهد بسته اند و از طرف دیگر می گوید با شیطان عهد بسته اند؟!

آیا کشورهای غربی نیز که مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارند، با شیطان عهد بسته اند؟…

ای کاش! هر وقت خواستیم سخنی بگوئیم، کمی فکر می کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1715

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.