تهران – رییس فدراسیون هندبال، از تغییر احتمالی کادر فنی تیم هندبال نوجوانان ایران به دلیل ناکامی دوباره در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بحرین خبر داد. پیارم به نقل از ایرنا جلال کوزه گریˈ نخست باید بنشینیم و عملکرد تیم ایران را به دقت بررسی کنیم و بعد تصمیم نهایی خود را به اطلاع ...

تهران – رییس فدراسیون هندبال، از تغییر احتمالی کادر فنی تیم هندبال نوجوانان ایران به دلیل ناکامی دوباره در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بحرین خبر داد.

پیارم به نقل از ایرنا جلال کوزه گریˈ نخست باید بنشینیم و عملکرد تیم ایران را به دقت بررسی کنیم و بعد تصمیم نهایی خود را به اطلاع مردم برسانیم اما آنچه مسلم است اینکه عملکرد کادر فنی راضی کننده نبود.

وی در واکنش به این پرسش چرا در دوره گذشته که تیم نوجوانان ایران با همین کادر فنی نتایج قابل قبولی کسب نکرد، آنان را تغییر ندادید، گفت: در آن زمان کادر فعلی فقط یک ماه بود این تیم را

در اختیار گرفته بود.

کوزه گری گفت: اما هم اکنون بیش از یک سال از این موضوع می گذرد و ما توقع های بیشتری از تیم هندبال نوجوانان ایران داشتیم.

وی در ادامه در خصوص بازی تیم های ایران و کره جنوبی در این مسابقات در شهر منامه پایتخت بحرین گفت: تیم ایران بازی خوب و پایاپایی را انجام داد.

کوزه گری گفت: ما مثل فوتبالیست ها در یک بازی ضعیف، نتیجه را به حریف واگذار نکردیم و بازیکنانمان تمام تلاش خود را کردند اما زورشان به تیم کره جنوبی نرسید.

وی گفت: اگر بازیکنان ما از تجربه بیشتری برخوردار بودند بدون شک، سه شنبه شب تیم کره جنوبی را که بازی قابل قبولی ارایه کرد و هیچ نشانی از تیم دست و پابسته ای که مقابل بحرین بود را نداشت، به پیروزی می رسیدیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1712

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.