حاجی آباد-کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با حضور ۶۰ نفر از سرگروههای شجره طیّبه صالحین خواهران در نماز خانه ناحیه بسیج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم؛ زهرا علیمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان, هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و تربیت سرگروههای شجره ...

حاجی آباد-کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با حضور ۶۰ نفر از سرگروههای شجره طیّبه صالحین خواهران در نماز خانه ناحیه بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم؛ زهرا علیمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان, هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و تربیت سرگروههای شجره طیبه صالحین به منظور انتقال مباحث آن به متربیان و ارائه راهکارهای عملی لازم دانست.

سرهنگ باقر برد بار جانشین فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین با هدف تربیت انسان های صالح ، ولایی و با بصیرت انجام می شود و مسئولین ذیربط وظیفه دارند تمامی امکانات و زیر ساخت های لازم جهت تحقق این هدف مهم را آماده نمایند.

حجت الاسلام علیرضایی نماینده ولی فقیه ناحیه در خصوص مفهوم ، مبانی و فلسفه عفاف و حجاب از منظر قرآن و روشهای تربیتی دینی حجاب مطالبی ارائه نموند.

وی در ادامه: بر اساس آیات و روایات وارده در دین مبین اسلام حجاب و عفت زنان و مردان مورد تاکید قرار گرفته و بر همه خانواده ها لازم است که جهت دورماندن از شرشیاطین و نگاه هوس آلود بیمار دلان از کودکی به فرزندان خود فلسفه حجاب و عفاف را آموزش دهند .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1700

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.