بی بی سی: «سرتیپ مناف طلاس که حدود دو ماه پیش از کشورش گریخته در لفافه گفت که سرویس اطلاعاتی فرانسه او را در گریز از کشورش یاری کردند.»   پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian) نوشت: «سرتیپ مناف طلاس، از فرماندهان سابق گارد ریاست جمهوری سوریه که حدود ...

بی بی سی: «سرتیپ مناف طلاس که حدود دو ماه پیش از کشورش گریخته در لفافه گفت که سرویس اطلاعاتی فرانسه او را در گریز از کشورش یاری کردند.»

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian) نوشت: «سرتیپ مناف طلاس، از فرماندهان سابق گارد ریاست جمهوری سوریه که حدود دو ماه پیش از کشورش گریخته در لفافه گفت که سرویس اطلاعاتی فرانسه او را در گریز از کشورش یاری کردند. او البته نگفت که این “سرویس ها” چطور کمکش کرده اند. او که هم اکنون در پاریس به طور مخفیانه زندگی می کند، از دولت فرانسه تشکر کرد.»

 

این سایت ادامه داد: «فرار طلاس و جدا شدنش از دولت بشار اسد را تحلیلگران یکی از بزرگترین ضربه های به حکومت سوریه توصیف کرده اند. طلاس فرمانده گارد ریاست جمهوری سوریه بود و مصطفی طلاس، پدرش، برای سی سال وزیر دفاع حافظ اسد، پدر بشار اسد بود و از نزدیکان مورد اعتماد او به شمار می رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1697

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.