صدای آمریکا: «وزارت امور خارجه آمریکا در همصدایی با نگرانی های کانادا از رفتار ایران گفت ایالات متحده می خواهد تمام کشورها در منزوی ساختن ایران به واشنگتن بپیوندند.»   پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت صدای آمریکا (VOA) نوشت: «ایران می گوید کانادا “زیر نفوذ رژیم صهیونیستی” است. در پی تصمیم اوتاوا مبنی ...

صدای آمریکا: «وزارت امور خارجه آمریکا در همصدایی با نگرانی های کانادا از رفتار ایران گفت ایالات متحده می خواهد تمام کشورها در منزوی ساختن ایران به واشنگتن بپیوندند.»

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت صدای آمریکا (VOA) نوشت: «ایران می گوید کانادا “زیر نفوذ رژیم صهیونیستی” است. در پی تصمیم اوتاوا مبنی بر تعلیق مناسبات دیپلماتیک با تهران، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز شنبه گفت تهران به آنچه او آن را “دولت افراطی” کانادا نامید، پاسخ لازم را خواهد داد. اما وی نگفت این پاسخ چگونه خواهد بود؟ اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، تصمیم کانادا را ستود و آن را اقدامی شجاعانه دانست که پیامی قوی به تمام جهان خواهد فرستاد.»

 

این سایت ادامه داد: «وزارت امور خارجه آمریکا در همصدایی با نگرانی های کانادا از رفتار ایران گفت ایالات متحده می خواهد تمام کشورها در منزوی ساختن ایران به  واشنگتن بپیوندند. “جان برد” وزیر امور خارجه کانادا، روز جمعه اعلام کرد این کشور سفارت خود را در تهران تعطیل کرده و به دیپلمات های ایران پنج روز فرصت داده خاک کانادا را ترک کنند؛ چرا که آن ها به گفته وزیر امور خارجه کانادا، عنصر نامطلوب هستند. جان برد در بیانیه ای اعلام کرد دولت ایران مهمترین تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1690

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.