آنکارا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ، نامه اعتراض آمیزی به روزنامه ینی اکیت ارسال کرد. در این نامه اعتراض آمیز که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت،آمده است: در انعکاس اظهارات سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با آن روزنامه در خصوص مسئله سوریه جوانب ...

آنکارا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا ، نامه اعتراض آمیزی به روزنامه ینی اکیت ارسال کرد.

در این نامه اعتراض آمیز که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت،آمده است: در انعکاس اظهارات سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با آن روزنامه در خصوص مسئله سوریه جوانب امانت داری کاملا رعایت نشده و مواضع کشورمان ایران به درستی منعکس نشده است.

براساس این نامه اعتراضی،اظهارات سخنگوی سفارت کشورمان مبنی برˈ مخالفت جمهوری اسلامی ایران با مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تروریستیˈ از متن مصاحبه حذف شده است.

در این نامه همچنین از آن روزنامه درخواست شده که ضمن رعایت اخلاق روزنامه نگاری و توجه به امر امانت داری نسبت به انعکاس صحیح اظهارات سخنگوی سفارت ایران اقدام نماید.

در پیوست این نامه جهت اطلاع روزنامه فوق متن کامل اظهارات سفیر کشورمان ذکر شده است.

شایان ذکر است که سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در مصاحبه ای با روزنامه اسلامگرای ینی آکیت نزدیک به دولت آنکارا گفته بود : جمهوری اسلامی ایران مخالف مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تروریستی در سوریه است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1679

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.