رادیو فردا * مشاور نتانیاهو: مشاجره‌های شدید داخلی در صحنه سیاسی این کشور بر سر حمله به ایران می‌تواند به قتل و ترور سیاستمداران ارشد اسرائیل به دست نیروهای مخالف داخلی منجر شود. * مشاور نتانیاهو ابراز نگرانی کرد که حادثه‌ای مثل ترور اسحاق رابین به دنبال اختلافات عمیق داخلی بر سر عقب‌نشینی از سرزمین‌های ...

رادیو فردا

* مشاور نتانیاهو: مشاجره‌های شدید داخلی در صحنه سیاسی این کشور بر سر حمله به ایران می‌تواند به قتل و ترور سیاستمداران ارشد اسرائیل به دست نیروهای مخالف داخلی منجر شود.

* مشاور نتانیاهو ابراز نگرانی کرد که حادثه‌ای مثل ترور اسحاق رابین به دنبال اختلافات عمیق داخلی بر سر عقب‌نشینی از سرزمین‌های فلسطینی بار دیگر در اسرائیل تکرار شود.

* رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در گفت‌و‌گو با رسانه‌های اسرائیل، با گرمی بسیار از کشور باستانی و ملت ایران سخن گفت.

 

دویچه وله

* اوباما با شعار “تغییر” به ریاست‌جمهوری رسید٬ اما حالا بسیاری از کسانی که در انتخابات پیشین رای خود را به باراک اوباما دادند٬ از ایجاد تغییرات موعود ناامید شده‌اند

* اعتصاب فراگیر خدمه پرواز شرکت هواپیمایی آلمان در روز جمعه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر را سرگردان کرده است.

* وزرای خارجه اروپا با دادن اسلحه به اپوزیسیون سوریه مخالفت کردند.

* اجاره‌دار مرکز تجارت جهانی نیویورک از شرکت‌های هواپیمایی که به سهل‌انگاری در کنترل مسافران و حمله تروریستی به برج های دوغلو در ۱۱ سپتامبر متهم شده‌اند حدود ۳ میلیارد دلار طلب خسارت کرد.

 

العربیه

* یک روزنامه نگار سوری جدا شده از نظام سوریه می گوید بشار اسد در ۲۴ ساعت یک ساعت می خوابد و ۱۶کانال تلویزین خبری را مشاهده می کند.

 

رویترز

* رئیس کمیسیون اطلاعاتی کنگره: میان نتانیاهو و سفیر آمریکا در تل‌آویو، در ماه اوت، مجادله لفظی شدیدی بر سر ایران درگرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1673

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.