عضو کمیسیون عمران مجلس از بازدید محمد جواد محمدی زاده. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دریاچه خزر خبر داد و گفت: ایشان برای جلوگیری از تداوم آلودگی دریاچه خزر دستور پیگیری این مساله و ریشه یابی آنرا داد.   سرنوشت دریاچه ارومیه در دریای خزر تکرار نشود! پیارم به نقل از بولتن مهرداد لاهوتی ...

عضو کمیسیون عمران مجلس از بازدید محمد جواد محمدی زاده. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دریاچه خزر خبر داد و گفت: ایشان برای جلوگیری از تداوم آلودگی دریاچه خزر دستور پیگیری این مساله و ریشه یابی آنرا داد.

 

سرنوشت دریاچه ارومیه در دریای خزر تکرار نشود!

پیارم به نقل از بولتن

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به حضور محمد جواد محمدی زاده در استان گیلان و بازدید از سواحل دریاچه خزر گفت: سواحل استان گیلان  آلوده است و مدتی است که گلوله های قیری در این سواحل مشاهده می شود که نشان از آلودگی آب های این دریاچه است که  آغشته به مواد نفتی شده است.


محمدی زاده

 

وی افزود: از آنجا که ایران از سواحل دریای خزر بهره برداری نفتی ندارد این آلودگی ناشی از عدم رعایت کشورهای آذربایجان و دیگر کشورهای حاشیه دریای خزر است که قوانین زیست محیطی و دیگر قوانین بهره برداری را رعایت نمی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای محمدی زاده مقرر کرد که سریعا به موضوع آلودگی رسیدگی تا از آلودگی بیشتر این دریاچه جلوگیری شود.
لاهوتی تصریح کرد: همچنین قرار شد تا مشکل آلودگی مذکور از کشورهای همسایه ایران پیگیری و ریشه های این آلودگی مشخص و کنترل شود.

به گزارش خبرنگارما، کارشناسان معتقدند که با اقدامات و کارشناسی به موقع، امید است که باسرعت و اقتدار کافی، از گرفتار شدن دریای خزر به آلودگی و مشکلات مختلف پرهیز شود و از تکرار سرنوشت دریاچه ارومیه در دریای خزر جلوگیری کنیم و با جلوگیری ازآلودگی های نفتی، از منابع دریایی و محیط زیست کم نظیر مازندران و گیلان حفاظت کنیم. اگر امروز اقدام مناسب صورت نگیرد علاوه بر آلودگی ها، سواحل کم نظیر و فرصت های کسب وکار و ماهی گیری و سایر منابع دریای خزر را از دست می دهیم. اقدامات نامناسب همسایگان و ریختن زباله های کارخانه ها و گردشگران، و آلودگی نفتی تهدید  بزرگی است و باید با اطلاع رسانی به موقع و اقدامات اجرایی مانع از تخریب دریای خزر و منابع آن شویم.

 

لغو تحریم اتاق بازرگانی

پیارم  به نقل از فارس

رئیس اتاق بازرگانی ایران از نامه اتاق بازرگانی به سازمان های بین المللی و اعتراض به تحریم های یک جانبه خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته تحریم آمریکایی ها علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران از دستور اتاق بازرگانی بین المللی خارج شد.
محمد نهاوندیان گفت:رشد تجارت خارجی کشور نشان دهنده بی تاثیر بودن تحریم ها و همچنین فعالیت و رایزنی بخش خصوصی در توسعه روابط است.
وی افزود: اتاق بازرگانی ایران به نمایندگی از بخش خصوصی کشور بر علیه تحریم های صورت گرفته توسط نظام سلطه موضع گرفت و با تلاش و رایزنی های صورت گرفته دستور تحریم آمریکایی ها را از اتاق بازرگانی بین المللی خارج کردیم.
وی افزود: اتاق بازرگانی ایران در حال تهیه نامه ای به سازمان ها و نهادهای بین المللی در خصوص تشدید تحریم ها توسط نظام سلطه است.

شمارش!(گفت و شنود)

پیارمبه نقل از کیهان

گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری در صفحه فیس بوک خود نوشته است: آنچه باعث شد درباره ممنوع التصویری «عروسک جیگر» گند بزنیم این بود که برای فرار از اخبار اجلاس تهران دستپاچه بودیم!
گفتم: منظورش همون «عروسک الاغ» در مجموعه کلاه قرمزی است؟!
گفت: آره! نوشته برای ما به عنوان گروه های اپوزیسیون رژیم خیلی افت داشت که همه سایت های خودمان را به اعتراض درباره خبر جعلی ممنوع التصویر شدن عروسک یک الاغ اختصاص بدهیم! باور کنید عروسک الاغ سرمان را کلاه گذاشت.
گفتم: یارو رفته بود الاغش رو بفروشه، خسته بود یک چرتی زد. وقتی بیدار شد دید الاغ افسار خودشو به گردن یارو بسته و خودش داره پول می شمره!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1653

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.