گروهی از حامیان “جولیان آسانژ” موسس ویکی لیکس، مسؤولیت هک‌شدن بسیاری از وب‌سایت‌های مربوط به نیروهای مسلح و مؤسسات دولتی سوئد را پذیرفته اند.   پیارم به نقل از جام سیاسی به نقل از خودنویس (khodnevis) ؛ «گروهی از هکرها که هویت آن ها مشخص نیست، به منظور اعلام همبستگی با پایه‌گذار سایت ویکی‌لیکس (wikileaks) ...
گروهی از حامیان “جولیان آسانژ” موسس ویکی لیکس، مسؤولیت هک‌شدن بسیاری از وب‌سایت‌های مربوط به نیروهای مسلح و مؤسسات دولتی سوئد را پذیرفته اند.

 

پیارم به نقل از جام سیاسی به نقل از خودنویس (khodnevis) ؛

«گروهی از هکرها که هویت آن ها مشخص نیست، به منظور اعلام همبستگی با پایه‌گذار سایت ویکی‌لیکس (wikileaks) به وب‌سایت‌های بی‌شماری که متعلق به دولت سوئد است، حمله «دی‌ان‌اس/DNS» کردند.»

 

به گزارش اسوشیتدپرس (Associatedpress)، گروهی از حامیان “جولیان آسانژ” مسؤولیت هک‌شدن بسیاری از سایت‌های دولت سوئد را پذیرفته‌اند. وب‌سایت‌های مورد اشاره که مربوط به نیروهای مسلح و مؤسسات دولتی سوئدی هستند، برای چند ساعت به دلیل این حملات از کار افتاده اند.

اسوشیتدپرس افزوده: «مشخص نیست که چه کسی پشت این حملات بوده، اما گروهی با هویت نامعلوم، مسؤولیت این اتفاقات را در توییتر پذیرفته‌اند و به دولت سوئد گوشزد کرده‌اند که دست از سر آسانژ بردارد.

 

 

خودنویس خاطرنشان کرد: «این دومین حمله‌ای است که طی دو هفته اخیر در حمایت از جولیان آسانژ به وب‌سایت‌های دولتی صورت می‌گیرد. پیش از این، گروه به اصطلاح هَکتیویست «ناشناس» به بسیاری از سایت‌های دولت انگلستان حمله کردند. دلیل آن حملات، تهدیدی بود که دولت انگلستان به ورود پلیس این کشور به سفارت اکوادور -محل پناهندگی آسانژ- برای دستگیری او و استردادش به کشور سوئد کرده بود. گروه ناشناس در آن زمان کمپین حملات سایبری خود را در توییتر تشکیل داده بود.»

 

 

این منبع در پایان اضافه کرد: «جولیان آسانژ و طرفداران او نگران هستند که دولت سوئد وی را به آمریکا بفرستد؛ کشوری که افراد زیادی در انتظار محاکمه آسانژ به دلیل افشای اسناد نظامی آمریکا هستند؛ محاکمه‌ای که نتیجه آن می‌تواند مجازات سنگینی را برایش به دنبال داشته باشد.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1650

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.