کیتکو: در پی افزایش تقاضا برای خرید طلا، قیمت این فلز گران بها برای اولین بار از ماه مارس تاکنون به ۱۷۰۰ دلار رسیده است.   پیارم به نقل از جام اقتصادی؛ کیتکو: موسسه مدیریت عرضه کالای آمریکا طی گزارشی اعلام کرده شاخص عرضه کارخانه ای این کشور در ماه آگوست از ۴۹٫۸ به ۴۹٫۶ ...
کیتکو: در پی افزایش تقاضا برای خرید طلا، قیمت این فلز گران بها برای اولین بار از ماه مارس تاکنون به ۱۷۰۰ دلار رسیده است.

 

پیارم به نقل از جام اقتصادی؛ کیتکو: موسسه مدیریت عرضه کالای آمریکا طی گزارشی اعلام کرده شاخص عرضه کارخانه ای این کشور در ماه آگوست از ۴۹٫۸ به ۴۹٫۶ واحد کاهش یافته است. همچنین کاهش میزان تولیدات کشورهای عضو منطقه یورو در آگوست نشانگر این موضوع می باشد که مقامات این کشور باید برای جلوگیری از رکود اقتصاد در سه ماهه سوم سال جاری بیشتر تلاش کند.

 

براساس این گزارش، افزایش بهای طلا در ماه آگوست بیشترین میزان از ماه ژانویه می باشد. معاملات آتی طلا برای تحویل در دسامبر با ۰٫۵ درصد رشد، ۱۶۹۶ دلار و ۴۰ سنت و در بازار نیویورک، ۱۷۰۱ دلار و ۶۰ سنت دادو ستد شده است.

 

به گزارش طلا، کیتکو افزود: “بن برنانکه” رئیس بانک مرکزی آمریکا در ۳۱ آگوست اظهار داشت در صورت لزوم سیاست انبساطی پولی بیشتر اتخاذ خواهد نمود. به احتمال زیاد بانک مرکزی اروپا هم در نشست ۶ سپتامبر خود جزئیات بیشتر در خصوص طرح خرید اوراق قرضه دولت را اعلام خواهد کرد.

 

به دنبال اجرای دو دوره طرح محرکه اقتصادی توسط بانک مرکزی آمریکا طی سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ میلادی بهای اونس جهانی طلا ۷۰ درصد افزایش یافته است. که پیش بینی می شود با اجرای دور سوم این طرح نیز قیمت طلا با افزایش مواجه شود.

 

گفتنی است، نشست بانک مرکزی اروپا و کمیته بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا به ترتیب در ۷و ۱۲ سپتامبر برگزار خواهد شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1648

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.