نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آغاز سیاست ریاضت اقتصادی از وزیران کابینه افراطیش خواست برای بهبود شرایط بسیار بد اقتصادی این رژیم تلاش کنند. به گزارش پیارم به نقل از شبکه ندای قدس،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از وزیران کابینه اش خواست مسافرت هایشان به خارج را متوقف سازند . نخست وزیر رژیم ...

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آغاز سیاست ریاضت اقتصادی از وزیران کابینه افراطیش خواست برای بهبود شرایط بسیار بد اقتصادی این رژیم تلاش کنند.


به گزارش پیارم به نقل از شبکه ندای قدس،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از وزیران کابینه اش خواست مسافرت هایشان به خارج را متوقف سازند . نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این توصیه ها در جلسه هفتگی کابینه اش عملا سیاست ریاضت اقتصادی را به دلیل بحران شدید اقتصادی در اسرائیل آغاز کرد. نتانیاهو اذعان کرد: این بدترین بحرانی است که اقتصاد جهانی را طی ۸۰ سال گذشته درنوردیده است بنابراین ما باید برای حفظ اقتصاد اسرائیل کمر همت ببندیم و آستین ها را بالا بزنیم. گفتنی است رژیم صهیونیستی درحال حاضر با بحران شدید اقتصادی گریبانگیر است که نمی تواند به سادگی با این بحران کنار بیاید. طی چند روز گذشته شهرک نشینان صهیونیستی دراعتراض به وضعیت بد اقتصادی و معیشتی و گرانی و تورم دست به تظاهرات گسترده در مناطق اشغالی زدند و خواستار برکناری نخست وزیر از قدرت شدند.

صدها شهرک نشین با تظاهرات در مقابل منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض خود را به اوضاع نابسامان اقتصادی در فلسطین اشغالی نشان دادند.

شهرک نشینان با برپایی تظاهراتی در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اوضاع نابسامان اقتصادی در فلسطین اشغالی اعتراض کردند.

معترضان، سیاستهای اقتصادی کابینه نتانیاهو را محکوم کردند و خروج از بحران اقتصادی در سرزمینهای اشغالی را خواستار شدند.

همزمان با این اعتراضات تظاهرات مشابهی نیز در مقابل منزل دیگر نتانیاهو در قدس اشغالی برگزار شد. مردم خشمگین ساکن فلسطین اشغالی در این تظاهرات نیز حل بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

در جریان برگزاری این اعتراضات که چند ماهی است در فلسطین اشغالی شدت گرفته است چندین صهیونیست در اعتراض به وضعیت دشوار اقتصادی در سرزمینهای اشغالی خود را به آتش کشیده اند./

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1615

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.