امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: از خدمات دولت دکتر احمدی‌نژاد به روستاها را می‌توان به عنوان ماندگارترین و مهم‌ترین‌ عملکردهای نظام طی سه دهه اخیر نام برد. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه رجایی و باهنر و ضمن ...

 

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد گفت: از خدمات دولت دکتر احمدی‌نژاد به روستاها را می‌توان به عنوان ماندگارترین و مهم‌ترین‌ عملکردهای نظام طی سه دهه اخیر نام برد.

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه رجایی و باهنر و ضمن تبریک هفته دولت به دولت‌مردان جمهوری اسلامی در عرصه‌ ملی، استانی و شهرستانی اظهار داشت: جا دارد که از تمامی این عزیزان به خاطر خدمت رسانی در همه عرصه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: شاخص‌ مهم دولت نهم و دهم نسبت به سایر دولت‌ها خدمت بی‌منت و حرکت در مسیر تحقق شعارهای اساسی انقلاب همانند عدالت‌محوری و مبارزه با تبعیض و ظلم است.

امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: هر چند در سال‌های اخیر حرکت دولت به سمت توسعه گاهی با تندی و گاهی با کندی مواجه شده است اما جهت کلی حرکت دولت احمدی‌نژاد در مسیر تحقق اهداف بنیادین نظام بوده است.

مختاری با بیان اینکه خدمت صادقانه به ملت ازجمله شعارهای محقق شده دولت نهم و دهم است، افزود: از خدمات گسترده دولت احمدی‌نژاد در مناطق محروم به هیچ وجه نمی‌توان چشم پوشی کرد چرا که خدماتی که دولت به مناطق محروم داده است برابری با جمع خدمات تمامی دولت‌های گذشته می‌کند.

وی در این راستا افزود: به عنوان نمونه در شهرستان حاجی‌آباد کارهای عمده‌ای صورت گرفته که تأثیرات آن در زندگی مردم خودنمایی می‌کند.

مختاری ادامه داد: ساماندهی مسکن روستایی و شهری، هدفمندسازی یارانه‌ها، صرفه‌جویی در عرصه‌های مختلف به ویژه سوخت بنزین، تلاش برای زدودن فقر از چهره روستاها از جمله مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد است.

وی افزود: ایستادگی در برابر استکبار جهانی و به دوش کشیدن بار تحریم‌ها نیز نشان از توانمندی دولت نهم و دهم دارد.

امام جمعه حاجی‌آباد اضافه کرد: ایجاد جهاد همه‌جانبه در عرصه اقتصاد آن هم در زمانی که حلقه تحریم‌ها تنگ‌تر شده است و به رغم مشکلات متعدد نشان از تسلط دولت بر امور مختلف دارد.

وی بیان داشت: اصول پیشرفت‌های علمی و اقتصادی طی سال‌های اخیر بی‌گمان ریشه در تلاش‌های دولت دارد که ریشه در تلاش‌های دولتی دارد که در سایه ولایت و مسیر رهنمودهای ولایت‌فقیه حرکت می‌کند.

مختاری در ادامه ضمن تقدیر از استاندار هرمزگان و مسئولان شهرستان حاجی‌آباد گفت: تلاش‌های مدیریت عالی استان و فرماندار شهرستان سبب شده تا حاجی‌آباد سرعت مناسبی در مسیر توسعه خود را طی این سال‌ها تجربه کند.

وی در پایان یادآور شد: از دولت انتظار می‌رود همان‌گونه که در هفت سال اخیر به تلاش‌های مجدانه خود در راستای عدالت محوری ادامه داده است در یک سال باقیمانده نیز به دور از مباحث انتخاباتی در راه خدمت به مردم گام بردارد.

مختاری بیان داشت: مطمئناً دولت در یک سال باقیمانده نیز با قوت و پویایی که از شخص رئیس جمهور سراغ داریم به خدمت رسانی به مردم خواهد پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1580

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.