چندی پیش نیز رسانه دولتی امریکا (VOA) مدعی شده بود که خشک شدن بخش هایی از دریاچه ارومیه، نتیجه آزمایش اتمی جمهوری اسلامی ایران است!     پیارم به نقل از جام سیاسی؛ یکی از فعالان فرقه جدایی طلب پان ترکیسم که خود را رهبر آذربایجان ایران می داند و همواره از این سرزمین با ...

چندی پیش نیز رسانه دولتی امریکا (VOA) مدعی شده بود که خشک شدن بخش هایی از دریاچه ارومیه، نتیجه آزمایش اتمی جمهوری اسلامی ایران است!

 

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ یکی از فعالان فرقه جدایی طلب پان ترکیسم که خود را رهبر آذربایجان ایران می داند و همواره از این سرزمین با اسم جعلی “آذربایجان جنوبی”[!] یاد می کند، مدعی شده که زلزله اخیر در اهر و شهرهای مجاور نزدیک به پنچ هزار کشته[!] بر جای نهاده است.

به نوشته پایگاه خبری “ینی مساوات” (YeniMusavat) در جمهوری آذربایجان، وی همچنین مدعی شده است: «علت واقعی زلزله اخیر ایران حوادث طبیعی نبوده، بلکه دولت ایران در این منطقه بمب اتمی آزمایش کرده است.»!

وی البته در مورد منشأ پس لرزه های این آزمایش اتمی توضیحی نداده است.

 

گفتنی است چندی پیش نیز رسانه دولتی امریکا (VOA) مدعی شده بود که خشک شدن بخش هایی از دریاچه ارومیه، نتیجه آزمایش اتمی جمهوری اسلامی ایران است!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1567

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.