بی بی سی * تبلیغات منفی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تخریب کاندیدا ها  توسط یکدیگر از ۹ درصد در دوره های قبل به ۹۰درصد در این دوره رسیده است که در نیم قرن اخیر بی سابقه است. * دادگاهی در آمریکا شرکت کره ای سامسونگ را به پرداخت یک میلیارد دلار غرامت به ...

بی بی سی

* تبلیغات منفی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تخریب کاندیدا ها  توسط یکدیگر از ۹ درصد در دوره های قبل به ۹۰درصد در این دوره رسیده است که در نیم قرن اخیر بی سابقه است.

* دادگاهی در آمریکا شرکت کره ای سامسونگ را به پرداخت یک میلیارد دلار غرامت به شرکت اپل محکوم کرده و می گوید سامسونگ بسیاری از نرم افزارها و طراحی های متعلق به اپل را کپی برداری کرده است.

 

اندیشه

* انقدر دلارهای بدون پشتوانه در امریکا و جهان وجود دارد که اگر کشوری مثل چین بیاد اعلام کند دیگر با دلار معامله نمی کند، برای ایالات متحده بدتر از صد موشک هسته ای است.
* دکتر بیژن افتخاری (کارشناس): غرب ایران بزرگ و قدرتمند را نمی خواهد و علاقه دارد ایران به پنج قسمت تقسیم شود که این کشورها باید صد در صد هم به امریکا وابسته باشند.

 

هاآرتص

* تمامی مقامات نظامی و امنیتی و فرمانده هان نیروی هوایی اسرائیل مخالف حمله نظامی به ایران هستند.

 

آنتی وار

* گزارش های اخیر آژانس درمورد برنامه هسته ای ایران باعث اختلافات شدید آمریکا و اسرائیل شده است.

 

نیویورک تایمز

* سفر‌ “بان کی مون” به تهران را عقب‌گردی در تلاش غرب برای منزوی کردن ایران خواند و نوشت:دیگر نمی‌توان گفت که ایران را منزوی کرده‌ایم.

* حضور مقامات عالی رتبه کشورها در تهران نشان داد تنها آمریکا و هم پیمانان او با ایران مشکل دارند نه جامعه جهانی.

* بان کی مون چگونه می‌توانست در اجلاسی که ۱۲۰ کشور از ۱۹۳ کشور در آن عضو هستند و در تصمیمات مجمع عمومی سازمان ملل تاثیر گذارند شرکت نکند ؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1562

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.