پیارم به نقل از پایگاه بصیرت: *براساس نظرسنجی بخش عبری‌زبان روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، ۶۰ درصد پرسش‌شوندگان صهیونیست، از ادامه نخست‌وزیری «نتانیاهو» ابراز نارضایتی کرده و تنها ۳۱ درصد به حمایت از عملکرد وی پرداخته‌اند. در میان وزرای «نتانیاهو» نیز «یوال اشتینیتز» وزیر دارایی این رژیم، با کسب ۶۷ درصد مخالفت‌ها، دلایل چرخش معنادار افکار عمومی ...

پیارم به نقل از پایگاه بصیرت:

*براساس نظرسنجی بخش عبری‌زبان روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، ۶۰ درصد پرسش‌شوندگان صهیونیست، از ادامه نخست‌وزیری «نتانیاهو» ابراز نارضایتی کرده و تنها ۳۱ درصد به حمایت از عملکرد وی پرداخته‌اند. در میان وزرای «نتانیاهو» نیز «یوال اشتینیتز» وزیر دارایی این رژیم، با کسب ۶۷ درصد مخالفت‌ها، دلایل چرخش معنادار افکار عمومی این رژیم از کابینه نتانیاهو را به‌خوبی تبیین نموده است.

*به‌تازگی رواج چشمگیر گالری‌های پوشاک زیرزمینی که به‌طور تخصصی به طراحی مانتوهای نامناسب و خلاف شئونات اسلامی می‌پردازند، در تهران به‌شدت رو به فزونی گذاشته است. اصولاً یکی از راه‌های گسترش این‌گونه مانتوهای ناهنجار، همین گالری‌های زیرزمینی است که در تمام نقاط شهر، به‌ویژه مناطق مرکزی و شمالی تهران برگزار می‌شود. کشف چنین مراکزی بسیار آسان است؛ اما ظاهراً از دید مراکز امنیتی دور مانده است!

*عبدالله نوری، جزئیات بیشتری را از تشکیل اتاقک فکر مورد نظر خود بیان کرد. وی در دیدار با جمعی از دانشجویان تفکر خود با بیان اینکه تشکیل این اتاق فکر در راستای بحث انتخابات ریاست‌جمهوری نیست، گفت: پیشنهاد اتاق فکر برای خروج اصلاح‌طلبان و سبزها از حالت یأس بوده است. نوری در ادامه با انتقاد از وضعیت بی‌عملی اصلاح‌طلبان افزود: اصلاح‌طلبان نباید بی‌عملی خود را گردن حاکمیت بیندازند.

*چندی است که در سایت شبکه انگلیسی «من‌وتو» قسمتی با عنوان گزارشگر اضافه شده است. این برنامه (گزارشگر) همان طرح انگلیسی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ توسط بی‌بی‌سی فارسی اجرا شد و سعی داشت اغتشاشات و اعتراضات داخلی را دامن بزند؛ اما مسئولان انگلیسی شبکه من‌و‌تو سعی دارند این قسمت را یک بخش تازه‌تأسیس معرفی کنند! ظاهراً مسئولان انگلیسی در حال آماده‌سازی و مقدمه‌چینی برای فتنه‌گری در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ایران هستند.

*روزنامه «تودیز‌زمان» ترکیه با انتقاد از رویکرد دولتمردان کشورش در قبال سوریه نوشت: «حمایت فعالانه ترکیه از درگیری های سوریه می‌تواند شکاف‌های قومی را در درون ترکیه میان، سنی‌ها، علوی‌ها و کردها فعال کند. اردوغان و داود اوغلو پیش از اینکه بسیار دیر شود، باید بدانند که آنچه در دهه ۸۰ در پاکستان رخ داد، ممکن است بر سر آن‌ها هم بیاید، مگر اینکه به‌سرعت بر دخالت خود در سوریه لگام بزنند و اجازه ندهند خصومت شخصی آن‌ها با اسد، اصلی‌ترین عامل تعیین‌کننده سیاست ترکیه در قبال سوریه شود؛ چراکه سرانجام آمریکایی‌ها و سعودی‌ها منطقه را ترک می‌کنند و ترکیه باید اوضاع را جمع کند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1546

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.