ارزش کل صادرات ایران به آمریکا در نیمسال اول سال جاری به ۷۷ میلیون و ۷۴۵ هزار دلار رسیده که این میزان ۴۰ میلیون و ۳۹۱ هزار دلار بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است.   پیارم به نقل از جام اقتصادی؛ صدای آمریکا: روابط عمومی گمرگ ایران به نقل از رئیس کل این ...
ارزش کل صادرات ایران به آمریکا در نیمسال اول سال جاری به ۷۷ میلیون و ۷۴۵ هزار دلار رسیده که این میزان ۴۰ میلیون و ۳۹۱ هزار دلار بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است.

 

پیارم به نقل از جام اقتصادی؛ صدای آمریکا: روابط عمومی گمرگ ایران به نقل از رئیس کل این اداره اعلام کرده ارزش کل صادرات ایران به آمریکا در نیمسال اول سال جاری به ۷۷ میلیون و ۷۴۵ هزار دلار رسیده که این میزان ۴۰ میلیون و ۳۹۱ هزار دلار بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است.

 

بر اساس آمار گمرک ایران، آمریکا بیست و چهارمین خریدار کالاهای ایرانی در نیمسال اول سال جاری بوده است. اداره آمار آمریکا نیز حجم کل صادرات آمریکا به ایران در شش ماه اول سال جاری میلادی را ۱۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار اعلام کرده است.

 

صدای آمریکا افزود: در مقاله ای  که شانزدهم ماه اوت جاری در  روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال منتشر شد نوشته شده است در حالی که اروپایی ها به دلیل تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران، تحت فشار وزارت دارایی آمریکا قرار می گیرند، شرکت های آمریکایی به طور قانونی محصولات خود را به ایران صادر می کنند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1543

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.