حاجی آباد-روز قدس روزی است که وحدت را برای ملت ایران، پیروزی ملت سوریه و آزادی را برای فلسطینیان به دنبال خواهد داشت. به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پوراشرف با اشاره به مراسم با شکوه روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس ابتکار سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درحمایت از ...

حاجی آباد-روز قدس روزی است که وحدت را برای ملت ایران، پیروزی ملت سوریه و آزادی را برای فلسطینیان به دنبال خواهد داشت.


به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پوراشرف با اشاره به مراسم با شکوه روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس ابتکار سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درحمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین وایجاد اتحاد میان مسلمانان جهان بر سر موضوعاتی غیر از فلسطین است.

فرماندار حاجی آباد گفت: امروز دشمن همه تلاش خود را با به راه انداختن جنگ های داخلی در کشور های اسلامی صرف تضعیف اسلام و کشورهای اسلامی کرده است و با دامن زدن و ایجاد درگیری در سوریه در پی به چالش کشیدن موج بیداری اسلامی در منطقه است بنابراین با عنایت به بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام و تعرض به مسلمانان در سوریه، بحرین و . . . امسال روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی خاطرنشان کرد: بی شک در روز قدس تمامی سران کشورهای استعماری چشم انتظار هستند تا تأثیر تحریم ها و تهدیدهای خود را بر مردم ایران به نظاره بنشینند. از این رو حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و اعلام علنی انزجار از کشورهای استعماری می تواند خنثی کننده تحریمها و تهدیدها باشد
نماینده عالی دولت، فضای عمومی و موقعیت مراسم قدس در سال جاری را متفاوت خواند و یادآور شد:‏
روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری داردکه نشأت گرفته از مظلومیت های ملت سوریه است بنابراین روز قدس امسال را باید در کنار حمایت از آرمان فلسطین، به حمایت از سوریه و مردم مظلوم این کشور به عنوان محور نخست مقاومت که قربانی همین آرمان شده نیز اختصاص داد بنابراین همه مدیران، مردم، تشکل های سیاسی و متولیان فرهنگی جامعه، باید با تمام توان و تلاش، بر ‏شکوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بیافزایند.‏ روزی که وحدت را برای مردم داخل، پیروزی ملت سوریه و آزادی را برای فلسطینیان به دنبال خواهد داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1541

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.