پیارم حاجی آباد:شما موجب عزت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا گشته اید و تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرین و افتخارآمیز کرده‌اید.((حضرت امام خمینی (ره)) در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، روزهای حماسی به یاد‌ماندنی زیادی وجود دارند که هرکدام دلیلی روشن و محکم بر عزت و اقتدار ملت رشید و ...

پیارم حاجی آباد:شما موجب عزت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا گشته اید و تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرین و افتخارآمیز کرده‌اید.((حضرت امام خمینی (ره))


در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، روزهای حماسی به یاد‌ماندنی زیادی وجود دارند که هرکدام دلیلی روشن و محکم بر عزت و اقتدار ملت رشید و شهید‌پرور ایران اسلامی است. بی‌تردید یکی از این روزهای ماندگار که تجلی گر و یادآور خاطره ای شیرین و فراموش ناشدنی برای ملت ایران است روز بیست و ششم مرداد ماه آغاز بازگشت شکوهمند و عزت بخش سرافرازان صبور و یادگاران جهاد از زندانهای رژیم جنایتکار بعثی به میهن اسلامی است.

اسرا، با استقامت ، پایداری و پای مردی خویش از میدان های خطر عبور کردند و الگویی بی‌بدیل از ایثار و از خودگذشتگی را فراروی نسل‌های آینده قرار دادند.

آزادگان با جانفشانی های بی منت و از خود گذشتگی های دلاورانه برای اعلای کلمه حق و دفاع از اسلام به اسلام آبرو بخشیدند.

امروز نیز حضور آزادگان عزیز در عرصه های مختلف خدمت به میهن اسلامی بیانگر ظرفیت، استعداد و توانمندیهای فوق‌العاده‌ای است که فرزندان انقلاب در سایه الطاف الهی و درک صحیح از الزامات و نیاز در هر مقطع از خود بروز می دهند .

دشمن از دست اندازی به انقلاب مأیوس است، اما از دشمنی پشیمان نیست. ملت ایران باید در این برهه حساس، هوشیارانه با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) همچون آزادگان سرافراز بار دیگر با تحمل همه سختی‌ها برای اعتلای مکتب و شکستن هیمنه دشمنان آن هم در اوج مظلومیت استقامت و پایمردی خود را به جهانیان اثبات نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان غیور و دریادل به میهن عزیز اسلامی وبا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که مظلومانه در اسارتگاه های رژیم بعثی به شهادت رسیدند و با پاسداشت ایثارگری های آزادگان سرافراز ، این روز بزرگ را به تمامی این عزیزان و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده ، سلامتی و توفیق روز افزون این بزرگواران را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1540

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.