بندرعباس- مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: درهفته دولت همایش بزرگ دولت ،زنان و جوانان در این استان برگزارمی شود. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ،پری صیادی سه شنبه افزود: مشاور امور بانوان و خانواده ریاست جمهور از مهمانان ویژه این همایش خواهد بود و علاوه بر آن مهمانان کشوری دیگیر نیز ...

بندرعباس- مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: درهفته دولت همایش بزرگ دولت ،زنان و جوانان در این استان برگزارمی شود.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ،پری صیادی سه شنبه افزود: مشاور امور بانوان و خانواده ریاست جمهور از مهمانان ویژه این همایش خواهد بود و علاوه بر آن مهمانان کشوری دیگیر نیز در همایش حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور بانوان استاندرای هرمزگان ادامه داد: همچنین در این همایش مدیران مختلف استانی، اقشار مختلف و تاثیرگذار استانی، بانوان فرهیخته و سایر اقشار مختلف جامعه حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول همچنین با تاکید براینکه فعالیت زنان در نظام جمهوری اسلامی نمود پیدا کرده ،افزود: تا قبل از انقلاب زنان به حضور در خانه محدود می‌شدند اما با پیشرفت‌های چشمگیر فرهنگی و فرهنگسازی انقلابی در کشور، از قابلیت‌های زنان بیشتر استفاده شده تا جایی که امروزه شاهد فعالیت موفق زنان درحوزه‌های مختلف و حتی سطوح وزارتی در کشور عزیزمان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی زنان فقط برای حضور در انتخابات نقش‌آفرین نیستند، بلکه در تمامی سطوح مسوولیت و در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ‌تر از قبل دارند.

صیادی با بیان اینکه بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانایی‌های زنان در دولت‌های نهم و دهم با برنامه‌‌ای خاص و هدفمند افزایش یافته است اظهارداشت:این تفکر درهرمزگان نیز به تبعیت از سطوح کلان تصمیم‌گیری در استان هرمزگان نیز گسترش یافته و امروزه شاهد حضور بانوان هرمزگانی در بخش‌های مختلف مدیریتی و اجتماعی هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1532

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.