حاجی آباد- مراسم تجلیل از آزادگان عصر پنچ شنبه  با حضور جمعی از آزادگان و خانواده های آنها،امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش پیارم،در این مراسم حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه اظهار داشت:در زمان اسارت مبارزه یعنی صبر و مقاومت ، ایستادگی بود ...

حاجی آباد- مراسم تجلیل از آزادگان عصر پنچ شنبه  با حضور جمعی از آزادگان و خانواده های آنها،امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش پیارم،در این مراسم حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه اظهار داشت:در زمان اسارت مبارزه یعنی صبر و مقاومت ، ایستادگی بود ما باید این ها را الگو خویش قرار داده و در مقابل تحریم های دشمن، چه تحریم اقتصادی،توطئه های داخلی صبر و تحمل داشته باشیم همان طور که حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند ما نیاز به اقتصاد مقاومتی داریم.

وی در ادامه افزود:اگر مصر می خواهد پیروز شود باید شما را الگو قرار دهد تفکر صبر و ایستادگی شما بزرگواران یک تفکر راهبردی است.

و در پایان  با دادن لوح تقدیر به آزادگان از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر کردند و از آزادگان به اتفاق خانواده به صرف افطاری در دفتر امام جمعه به میزبانی بنیاد شهید شهرستان حاجی آباد دعوت به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1521

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.