دبیرکل جبهه پایداری گفت: نوشتن نامه بی‌بسم‌الله، نامه بی‌سلام و والسلام، کار بدی است، از هر که باشد؛ باید التزام به ولایت در عمل نشان داده شود و اگر نباشد، خود این انحراف است. به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی فارغ‌التحصیل، عضو هیئت علمی و مسئول تربیت مربی موسسه آموزشی ...

دبیرکل جبهه پایداری گفت: نوشتن نامه بی‌بسم‌الله، نامه بی‌سلام و والسلام، کار بدی است، از هر که باشد؛ باید التزام به ولایت در عمل نشان داده شود و اگر نباشد، خود این انحراف است.

خبرگزاری فارس: جریان انحرافی در دولت هم هست، هم نیست/ نامه بی‌سلام نشانه انحراف به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی فارغ‌التحصیل، عضو هیئت علمی و مسئول تربیت مربی موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) و از شاگردان نزدیک آیت‌الله مصباح یزدی است؛ وی در سال ۱۳۸۶ از حوزه تهران برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نامزد شد و در انتخابات مجلس هشتم شرکت کرد. آقاتهرانی در سال ۱۳۸۴ به دعوت احمدی‌نژاد معلم اخلاق هیئت دولت شد؛ پس از آن در دوره دهم هیئت دولت نیز به دعوت احمدی‌نژاد بار دیگر در درس اخلاق دولت شرکت کرد. حجت‌الاسلام آقاتهرانی همچنین دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی است که ۶ مرداد ماه ۱۳۹۰ رسماً با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی اعلام موجودیت کرد، وی در مجلس نهم نیز به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

آنچه پیش رو دارید متن گفت‌وگوی خبرنگاران حوزه احزاب خبرگزاری فارس با حجت الاسلام آقاتهرانی درباره مسائل سیاسی روز است.

تلخ و شیرین‌های انتخابات مجلس نهم از نظر شما چیست؟

اگر اصولگراها بیشتر با یکدیگر صحبت می‌کردند به توافقات بهتری می‌رسیدند، البته ما جلسات مختلفی با افرادی که در اصول با ما همراهی می‌کنند برگزار کردیم و اینکه موفق شدیم یا نشدیم به نوع نشست‌ها و دیدگاه‌ها بستگی دارد ولی نمی‌دانم به چه دلیل بحث‌هایی از سوی افرادی همچون آقای بادامچیان که تجربه سیاسی بالایی دارد مطرح می‌شود، البته شاید در نقل قول‌ها اشتباهی رخ داده باشد؛ چراکه این‌گونه سخنان از ایشان توقّع نیست.البته انتخابات مجلس نهم خوب بود؛ تلخی‌ انتخابات گذشته این بود که گاهی اوقات برخی از افراد طرف مقابل را خراب می‌کردند که امر شایسته‌ای نبود و نباید بین اصولگراها این حالت‌ها به وجود آید، رقابت باید رقابت سالم باشد و ادب و احترام یکدیگر را باید حفظ کرد.اختلاف سلایق و تفاوت‌های فردی وجود دارد و گروه‌ها مختلف هستند، اما نباید یکدیگر را خراب کنیم و نسبت به یکدیگر کارهای پست انجام دهیم؛ وقتی همه اخلاق را رعایت کنند بسیار عالی می‌شود، چراکه دیگر جنگی وجود ندارد.در واقع زدن دیگران به این معنی است که من همه چی هستم و دیگران نه یعنی به نوعی ادعای خدایی کردن که این مطلوب نیست.

نوع حضور جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم، مبنای شکل‌گیری و ناگفته‌هایی از نوع ارتباط آیت‌الله مصباح با این جبهه را بیان فرمایید.

درباره اصل حضور جبهه پایداری به چند حادثه قبل از انتخابات که تقریباً با فتنه شروع شد باز می‌گردم؛ در دوران فتنه همراه با عده‌ای از نمایندگان مجلس احساس شد که اشتباهاتی حتی در بین خواص خودی در حال شکل‌گیری است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1517

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.