پیارم به نقل از پایگاه بصیرت: * به‌تازگی فیلمی ویدئویی منتشر شده که در آن، تروریست‌های سوریه مردی را که چشم‌بند بر چشم دارد و دست‌هایش بسته‌ شده، سر می‌برند، درحالی‌که قربانی فریاد می‌زند که می‌خواهد با گلوله کشته شود! شدت خشونت‌ها و خونسردی عاملان این جنایت و اقدامات قبلی، باعث انتقاد شدید فعالان حقوق ...

پیارم به نقل از پایگاه بصیرت:

* به‌تازگی فیلمی ویدئویی منتشر شده که در آن، تروریست‌های سوریه مردی را که چشم‌بند بر چشم دارد و دست‌هایش بسته‌ شده، سر می‌برند، درحالی‌که قربانی فریاد می‌زند که می‌خواهد با گلوله کشته شود! شدت خشونت‌ها و خونسردی عاملان این جنایت و اقدامات قبلی، باعث انتقاد شدید فعالان حقوق بشر در سوریه و جهان شده است.

* وزیر دفاع سوئد به‌تازگی اعلام کرد: حکومت عربستان را می‌توان «دیکتاتور» توصیف کرد. این درحالی است که وزیر امور خارجه این کشور توصیف «سلطنت مطلقه» به این کشور را ترجیح می‌دهد! «کارین انستروم» در نامه‌ای الکترونیکی به خبرگزاری سوئد اعلام کرد: «عربستان سعودی رژیمی مستبد است و سلطنتی مطلقه بر آن حاکم است. در این کشور حقوق بشر به‌شدت نقض می‌شود.» گفتنی است به‌تازگی این کشور معامله تسلیحاتی کلانی با سعودی‌ها انجام داده است.

* وب‌سایت ضدانقلابی «خودنویس» خبر داد: «مهدی هاشمی» در یک نقطه اعلام نشده در شهر لندن مورد «راستی‌آزمایی» قرار گرفته است. محل این جلسه از سوی وکلای هاشمی و هوشنگ بوذری مخفی نگاه داشته شده بود؛ اما دیده شدن «فائزه هاشمی» در محدوده «فلیت استریت» باعث لو رفتن این محل گردید.» خودنویس افزود: سال پیش، مهدی هاشمی به اتهام دخالت (و تحریک) در «آدم‌ربایی» و «شکنجه» و «اخاذی» از هوشنگ بوذری در دادگاه عالی اونتاریو به‌طور غیابی محکوم به پرداخت ۱۳ میلیون دلار شد. این نخستین‌بار است که فرزند هاشمی مجبور به پاسخگویی در خارج از کشور می‌شود.»

* در حالی‌که این روزها گزارش‌های بی‌شماری در رسانه‌های صهیونیستی از نزدیک بودن زمان حمله این رژیم به تأسیسات هسته‌ای ایران خبر می‌دهد(!)، ایهود اولمرت، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، در حمله‌ای شدید به نخست‌وزیر و وزیر دفاع این رژیم گفت: هیچ دلیلی برای حمله به ایران، چه حال و چه در آینده نزدیک، وجود ندارد. وی افزود: «من در میان مردم خود زندگی می‌کنم و نداهای آن‌ها را می‌شنوم و وحشت را در چهره مردم می‌بینم!» رسانه‌های صهیونیست تأکید دارند که نه‌تنها اکثر مقامات ارشد پیشین نظامی و اطلاعاتی صهیونیستی، بلکه ژنرال «بنی گانتس» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم نیز قاطعانه با حمله به ایران مخالفت می‌ورزند.

* «عبدالرحیم ملازاده» مجری وهابی تلویزیون «وصال فارسی» وابسته به خاندان آل‌سعود، درباره علت شیعه بودن مردم ایران، گفت: «مردم ایران ۵۰۰ سال است که در شرک هستند، حقیقت به مردم ایران نرسیده است، چگونه هدایت شوند؟ امانت الهی را نرساندیم، به مردم آنچه را که باید، نگفتیم، تقیه و مماشات کردیم.» عوض شیعیان، ما تقیه کردیم. در همین محافل، از ملازاده به سبب برخی سخنان مضحک و مسرت بخش! به‌عنوان مستر بین وهابیت! یاد می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1502

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.