تردد مشکوک آمبولانس‌های ترکیه در نزدیکی مرز ایران/سوء‌استفاده مالی فتنه‌گران از زلزله آذربایجان/وام مشکوک برای حضور در کشور همسایه تردد مشکوک آمبولانس‌های ترکیه در نزدیکی مرز ایران ندای انقلاب آمبولانس‌های ترکیه به بهانه کمک به مصدومان زلزله آذربایجان شرقی در نقاط مرزی ایران به صورت مشکوکی تردد دارند. در شرایطی که ایران به منظور تامین ...
تردد مشکوک آمبولانس‌های ترکیه در نزدیکی مرز ایران/سوء‌استفاده مالی فتنه‌گران از زلزله آذربایجان/وام مشکوک برای حضور در کشور همسایه

تردد مشکوک آمبولانس‌های ترکیه در نزدیکی مرز ایران

ندای انقلاب

آمبولانس‌های ترکیه به بهانه کمک به مصدومان زلزله آذربایجان شرقی در نقاط مرزی ایران به صورت مشکوکی تردد دارند.

در شرایطی که ایران به منظور تامین امنیت نشست سران غیر متعهد تردد افراد بدون روادید میان ایران و ترکیه را به حالت تعلیق درآورده، آمبولانس‌های ترکیه‌ای به بهانه کمک به مصدومان زلزله آذربایجان شرقی در نقاط مرزی ایران به صورت مشکوکی تردد دارند.

بر اساس اخبار دریافتی ندای انقلاب، در شرایطی که دولت جمهوری اسلامی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مناطق شمال غربی کشور، از مجامع بین‌المللی تقاضای کمک نکرده، دولت ترکیه اقدامات تحریک‌برانگیزی را در نقاط مرزی ایران انجام می‌دهد.

اعزام آمبولانس‌های ترکیه‌ای به نزدیکی مرزهای ایران باعث شده تا احتمال تلاش ترکیه برای تکرار تجربه سوریه در مناطق شمال غربی ایران قوت بگیرد.

در ماجرای سوریه نیز دولت ترکیه به بهانه ارسال کمک‌های بشردوستانه و در قالب آمبولانس‌های امدادی، تجهیزات و تسلیحات جنگی به مناطق شمالی سوریه ارسال می‌کرد. موضوعی که در هفته گذشته از سوی یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه نیز صراحتا به آن اذعان شد.

در چنین شرایطی انتظار می‌رود نهادهای امنیتی و مرزی با دقت بیشتری تحرکات مرزی دولت ترکیه را زیر نظر بگیرند.

سوء‌استفاده مالی فتنه‌گران از زلزله آذربایجان

باشگاه خبرنگاران

عناصری از جریان فتنه زلزله ناگوار اهر را بهانه‌ای برای سودجویی‌های خود کرده‌اند.

پس از زلزله ناگوار آذربایجان شرقی و مشارکت همیشگی ملت ایران برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان، برخی عناصر شناخته شده جریان فتنه ضمن بهره برداری از این فضا، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فعال شده و شماره حساب‌های متعددی را برای دریافت کمک‌های مردمی ارائه کرده‌اند!

گفتنی است در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است شماره‌های اعلام شده، شماره حساب‌های شخصی این افراد بوده است! مشخص نیست اگر نیت این افراد کمک به زلزله‌زدگان است، چرا به جای شماره حساب نهادهای شناخته شده و مورد وثوق مردم، شماره حساب‌های شخصی خود را اعلام کرده‌اند!

وام مشکوک برای حضور در کشور همسایه

روزنامه خراسان

یک موسسه مهم مالی در یکی از کشورهای همسایه با ارسال نامه های متعدد به شرکت های بزرگ صنعتی و تجاری کشورمان، از آن ها دعوت کرده در این کشور فعالیت خود را پی گیری کنند.

در این نامه تاکید شده که در صورت موافقت با این موضوع، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار وام تشویقی به این شرکت ها پرداخت خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1499

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.