معاون وزیر امور خارجه‌ اسرائیل در گفت‌وگویی با رادیو اسرائیل از جامعه جهانی خواست که شکست مذاکرات و دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و به شکل رسمی اعلام کنند. // به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت دویچه وله (WD)  دوشنبه ۲۳مرداد (August12)گزارش داد: «معاون وزیرخارجه اسرائیل از جامعه جهانی خواست که شکست مذاکرات با ایران ...
معاون وزیر امور خارجه‌ اسرائیل در گفت‌وگویی با رادیو اسرائیل از جامعه جهانی خواست که شکست مذاکرات و دیپلماسی با جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و به شکل رسمی اعلام کنند.

//

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت دویچه وله (WD)  دوشنبه ۲۳مرداد (August12)گزارش داد: «معاون وزیرخارجه اسرائیل از جامعه جهانی خواست که شکست مذاکرات با ایران را بپذیرد و آماده اقدامات بعدی شود، این موضع پس از تجمع شهروندان اسرائیل در تل‌آویو اعلام شد، آن‌ها علیه جنگ احتمالی با ایران شعار دادند.»

 

آیالون به ایران هشدار داد که صبر جامعه‌ بین‌الملل در مواجهه با عدم همکاری این کشور به پایان رسیده و تاکید کرد: «اگر ایران به همین رویه ادامه دهد، همه‌ گزینه‌ها روی میز و محتمل است.

معاون وزیر امور خارجه‌ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که منظور او از همه‌ گزینه‌های محتمل، تنها اقدامات احتمالی اسرائیل نیست؛ بلکه ادامه‌ روند فعلی از سوی ایران واکنش کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو)، ایالات متحده‌ آمریکا و اتحادیه اروپا را نیز به دنبال خواهد داشت.

دنی آیالون در پاسخ به سوالی درباره‌ این‌که چقدر زمان لازم است تا تحریم‌ها و فشارها بر ایران نتیجه دهد، گفت:« تا چند هفته‌ دیگر نتایج این فشارها مشخص خواهد شد». این مقام صهیونیستی افزود: «اگر ایران رویه‌ خود را تغییر دهد، آن‌ها نیز آمادگی آن را دارند که سیاست خود را بازبینی کرده و تغییر دهند.»

 

نکته ای که نباید فراموش کرد این است که از سال ۱۹۶۰ رژیم صهیونیستی تنها رژیمی در میان کشورهای منطقه بوده است که از فناوری هسته ای برخوردار بوده و بنابراین تلاش این کشور برای در انحصار نگه داشتن این فناوری برای خود و جلوگیری از دستیابی سایر کشورهای منطقه به آن از ستون های ثابت سیاست دفاعی اسرائیل می باشد.
لذا غرب و مخصوصا رژیم اسرائیل برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری قدرتمند سعی می کنند با بزرگ نمایی و نظامی جلوه دادن فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان موانعی بر سر راه پیشرفت های علمی این کشور ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند همچنان سلطه خود را در منطقه خاورمیانه حفظ کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1492

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.