توصیه انتخاباتی باهنر به سید محمد خاتمی/ماموریت جدید خاتمی به موسوی لاری/کواکبیان غضنفر جبهه اصلاحات توصیه انتخاباتی باهنر به سید محمد خاتمی خراسان محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که شما قبلا گفته اید که سران فتنه دو نفر هستند در حال حاضر چه نظری دارید؟ گفت: من معتقدم سران ...
توصیه انتخاباتی باهنر به سید محمد خاتمی/ماموریت جدید خاتمی به موسوی لاری/کواکبیان غضنفر جبهه اصلاحات

توصیه انتخاباتی باهنر به سید محمد خاتمی

خراسان

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که شما قبلا گفته اید که سران فتنه دو نفر هستند در حال حاضر چه نظری دارید؟

گفت: من معتقدم سران فتنه دو نفرند ولی خیلی ها آب به آسیاب فتنه ریختند. وی به این سوال که آیا یکی از این افراد خاتمی است؟ پاسخ داد: من وارد مصداق ها نمی شوم اما خیلی ها در جریان فتنه آب به آسیاب فتنه ریختند و به جریان برانداز سال ۸۸ کمک کردند.

وی افزود: اگر کسی مثل خاتمی می خواهد در عرصه سیاسی کشور فعال باشد، باید کاملا شفاف و روشن در قبال سران فتنه موضع بگیرد و مواضع آن ها را نقد کند.

اگر خاتمی بخواهد هم در جبهه فتنه و هم در عرصه سیاسی کشور فعال شود، این امر امکان پذیر نیست از این رو، وی باید موضع شفاف خود را در قبال حوادث سال ۸۸ به صورت شفاف بیان کند.

 

ماموریت جدید خاتمی به موسوی لاری

تهران امروز

سید محمد خاتمی پس از دیدارهای چندی که با برخی از همفکران داشته بر ضرورت توجه جدی بر انتخابات شوراها تاکید کرده است.

وی همچنین موسوی لاری را مامور پیگیری حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها کرده و خواستار برگزاری جلسات منظم با استانداران دولت اصلاحات و نیز نمایندگان ادوار شده است.

گفته می شود پس از این تاکید، اصلاح طلبان ضمن سفر به استان ها و مشاوره گیری های منطقه ای در حال چینش ساختار و رایزنی برای شناسایی کاندیداهای خود هستند.

همچنین اصلاح طلبان بر ضرورت حضور منسجم و تشکیلاتی در مراکز استان های مهم همچون تهران، مشهد، شیراز و اصفهان و … جهت به دست گیری کرسی های شوراها تاکید کرده اند.

کواکبیان غضنفر جبهه اصلاحات

نمازی، نایب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی با بیان اینکه کواکبیان به جبهه اصلاحات پشت کرده لذا اصلاح طلب نیست، ادامه داد: اصلاح طلب واقعی دارای شاخصه هایی بوده که اولین شرط آن نگرانی برای اجماع این جریان است و کسی که به اصلاحات پشت کند قطعاً مردود خواهد بود وی تصریح کرد: شخصی که وجود شورای هماهنگی در داخل جبهه اصلاحات را قبول دارد و نماینده وی در آن شرکت می کند به یکباره جبهه مردم سالاری را تشکیل داده که نمی توان این تناقض را با یکدیگر مرتبط دانست لذا مسبب ایجاد این انشعابات کواکبیان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1490

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.