دیده شدن ‘فائزه هاشمی’ در محدوده «فلیت استریت» باعث لو رفتن این محل گردید. این نخستین بار است که مهدی هاشمی مجبور به پاسخگویی در خارج از کشور می‌شود. به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت “خودنویس” (Khodnevis) دوشنبه ۲۳مرداد (August12) خبر داد: «”مهدی هاشمی بهرمانی” در یک نقطه اعلام نشده در شهر لندن مورد ...
دیده شدن ‘فائزه هاشمی’ در محدوده «فلیت استریت» باعث لو رفتن این محل گردید. این نخستین بار است که مهدی هاشمی مجبور به پاسخگویی در خارج از کشور می‌شود.

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت “خودنویس” (Khodnevis) دوشنبه ۲۳مرداد (August12) خبر داد: «”مهدی هاشمی بهرمانی” در یک نقطه اعلام نشده در شهر لندن مورد “راستی آزمایی” قرار گرفت. محل این جلسه از سوی وکلای هاشمی و هوشنگ بوذری مخفی نگاه داشته شده بود، اما دیده شدن “فائزه هاشمی” در محدوده «فلیت استریت» باعث لو رفتن این محل گردید. این نخستین بار است که فرزند هاشمی مجبور به پاسخگویی در خارج از کشور می‌شود.»

خودنویس افزود: «امروز در شهر لندن، مهدی هاشمی مورد راستی‌آزمایی (Cross Examination) قرار گرفت. به گفته یک شهروند روزنامه‌نگار، بامداد امروز خانم فائزه هاشمی به همراه چند نفر وارد ساختمانی در «فلیت استریت» شده بود. با توجه به گزارش روز جمعه صدای آمریکا، که اعلام کرده بود خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند، و موقعیت قضایی محل، معلوم شد که شماره ۷۰ این خیابان محل “سین جیم” بوده است. در جلسات راستی آزمایی، متهم یا شهود و یا شاکی به پرسش‌های وکیل طرف مقابل درباره ادعاهایی که در شهادت‌نامه‌های‌شان می‌آورند پاسخ می‌دهند.»

 

این وب سایت اضافه کرد: «سال پیش، مهدی هاشمی به اتهام دخالت (و تحریک) در “آدم‌ربایی” و “شکنجه” و “اخاذی” از هوشنگ بوذری در دادگاه عالی اونتاریو به طور غیابی محکوم به پرداخت ۱۳ میلیون دلار شد. وی پس از دریافت حکم دادگاه از سوی تیم حقوقی هوشنگ بوذری، با استخدام یک تیم حقوقی انگلیسی-کانادایی تلاش کرده است که مانع اجرای این حکم شود. مهدی هاشمی در شهادت‌نامه‌های خود از ادعاهای هوشنگ بوذری اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌نویسد که از وجود و دریافت احضاریه دادگاه عالی اونتاریو تا قبل از صدور حکم خبر نداشته است.»

 

مهدی هاشمی در هنگام خروج از محل «مرکز حل و فصل مناقشه‌های بین‌المللی»

 

خودنویس در پایان می نویسد: «بر اساس اطلاع خودنویس، تیم حقوقی هوشنگ بوذری مایل به انجام این جلسه در تورنتوی کانادا بوده‌اند، اما معمولا دولت کانادا به محکومان پرونده‌های مرتبط به “آدم‌ربایی” و “شکنجه” به راحتی و بدون حکم ویژه از مقام‌های عالی ویزا نمی‌دهد.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1486

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.