حاجی آباد- جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد روز دوشنبه ساعت ۱۸:۰۰ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به گزارش خبرنگار پیارم،این جلسه با حضور مهندس ذاکری مدیر کل بنیاد مسکن استان هرمزگان، حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات برگزار شد. در این جلسه مسئولین ادارات ضمن تشریح فعالیت های ...

حاجی آباد- جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد روز دوشنبه ساعت ۱۸:۰۰ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگار پیارم،این جلسه با حضور مهندس ذاکری مدیر کل بنیاد مسکن استان هرمزگان، حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات برگزار شد.

در این جلسه مسئولین ادارات ضمن تشریح فعالیت های خود گزارش عملکرد برنامه های اجرایی و به بررسی مشکلات مردم و شهرستان و روستاها پرداختند.

 

مهندس ذاکری مدیر کل بنیاد مسکن،ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین به بررسی مشکلات مسکن روستاهای احمدی ، فارغان، کهنوج، پرداختند.

وی در ادامه مهندس مهدی رازمند را به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان حاجی آباد معرفی کردند.

و در ادامه بهرام پور اشرف فرماندار، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)، مهدی الهی منش را به عنوان مسئول تبلیغات شهرستان معرفی کردند.

پور اشرف در ادامه بیان داشت: مراسم روز قدس را پیش رو داریم و از مسئولین خواستند که برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم روز قدس همکاری لازم را داشته باشند و در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1484

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.