در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تکاپوی عوامل فتنه و ضد انقلاب برای خودی نشان دادن در مقطع ...
در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تکاپوی عوامل فتنه و ضد انقلاب برای خودی نشان دادن در مقطع برگزاری اجلاس، یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه که برای برقراری ارتباط با ضد انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بود ، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد.یک منبع مطلع با اعلام این خبر گفت: آقای “ط. م” که به منظور تدارک برنامه‌های ضد انقلاب و فتنه‌گران به ترکیه رفته بود، مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار گرفته و بامداد دیروز به محض ورود به کشور، در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت و همراه با وسایل و مدارکی که از ترکیه با خود آورده بود، به مقامات قضایی تحویل شده است.تلاش خبرنگار ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فرد دستگیر شده ادامه دارد.

 

//


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1481

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.